
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές στο Πεκίνο και στο Χαρμπίν, πρωτεύουσα της επαρχίας Heilongjiang, η Κίνα θεσμοθέτησε μια νέα διασυνοριακή θαλάσσια και χερσαία, οδό μεταξύ των απομακρυσμένων ανατολικών επαρχιών της και των θαλασσινών γειτόνων της, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, μέσω Ρωσίας. Πιο συγκεκριμένα η νέα διασυνοριακή οδός εγκαινιάστηκε την περασμένη Τετάρτη και συνδέει τις απόμακρες αλλά βιομηχανικά ακμαίες περιοχές της ανατολικής Κίνας με το Μπουσάν της Κορέας.. Η νέα οδός συμπεριλαμβάνει τη μεταφορά των προϊόντων με τοπικό σιδηρόδρομο και μετέπειτα με μεταφόρτωση τους σε σε πλοία κυρίως στο Βλαντιβοστόκ της Ρωσίας όπου θα ‘ταξιδεύουν’ αρχικά προς την Κορέα και σε λίγο καιρό προς Ιαπωνία
Η πρώτη αμαξοστοιχία μετέφερε πλαστικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αυτοκινήτων από τις βιομηχανίες της περιοχής, με μεταφόρτωση στην περιοχή Primorsky Krai Ρωσίας, από όπου τα Containers θα μεταφερθούν δια θαλάσσης στην Κορέα.
«Η νέα διασυνοριακή οδός θα προωθήσει τη στενότερη οικονομική, βιομηχανική και εμπορική συνεργασία της απομακρυσμένης επαρχίας Heilongjiang με την Κορέα και την Ιαπωνία», δήλωσε εκπρόσωπος από την επαρχιακή επιτροπή ανάπτυξης και μεταρρύθμισης τη επαρχίας Heilongjiang στο πρακτορείο ΧInhua.
Η νέα αμαξοστοιχία, η οποία θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού αλλά και το κόστος μεταφοράς , θα δρομολογείται κάθε εβδομάδα Από το Χαρμπίν για τη μεταφορά σιτηρών , ξύλο και βιομηχανικών πρώτων υλών προς την Νότια Κορέα , την Ιαπωνία και ακόμη και άλλες παράκτιες περιοχές της Κίνας .
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε ισχυρό μομέντουμ εξακολουθούν να βρίσκονται τα VLCCs, καθώς η αυξημένη «όρεξη» της Κίνας για πετρέλαιο και η περιορισμένη προσφορά πλοίων συγκροτούν ευνοϊκά θεμελιώδη…
Ανεξάρτητα από τις έντονες προσπάθειες για μια καθαρή ενεργειακή μετάβαση σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω των ΑΠΕ, η χρήση θερμικού άνθρακα ‒και κατ’ επέκταση η…
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ