
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές στο Πεκίνο και στο Χαρμπίν, πρωτεύουσα της επαρχίας Heilongjiang, η Κίνα θεσμοθέτησε μια νέα διασυνοριακή θαλάσσια και χερσαία, οδό μεταξύ των απομακρυσμένων ανατολικών επαρχιών της και των θαλασσινών γειτόνων της, τη Νότια Κορέα και την Ιαπωνία, μέσω Ρωσίας. Πιο συγκεκριμένα η νέα διασυνοριακή οδός εγκαινιάστηκε την περασμένη Τετάρτη και συνδέει τις απόμακρες αλλά βιομηχανικά ακμαίες περιοχές της ανατολικής Κίνας με το Μπουσάν της Κορέας.. Η νέα οδός συμπεριλαμβάνει τη μεταφορά των προϊόντων με τοπικό σιδηρόδρομο και μετέπειτα με μεταφόρτωση τους σε σε πλοία κυρίως στο Βλαντιβοστόκ της Ρωσίας όπου θα ‘ταξιδεύουν’ αρχικά προς την Κορέα και σε λίγο καιρό προς Ιαπωνία
Η πρώτη αμαξοστοιχία μετέφερε πλαστικά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή αυτοκινήτων από τις βιομηχανίες της περιοχής, με μεταφόρτωση στην περιοχή Primorsky Krai Ρωσίας, από όπου τα Containers θα μεταφερθούν δια θαλάσσης στην Κορέα.
«Η νέα διασυνοριακή οδός θα προωθήσει τη στενότερη οικονομική, βιομηχανική και εμπορική συνεργασία της απομακρυσμένης επαρχίας Heilongjiang με την Κορέα και την Ιαπωνία», δήλωσε εκπρόσωπος από την επαρχιακή επιτροπή ανάπτυξης και μεταρρύθμισης τη επαρχίας Heilongjiang στο πρακτορείο ΧInhua.
Η νέα αμαξοστοιχία, η οποία θα μειώσει το χρόνο ταξιδιού αλλά και το κόστος μεταφοράς , θα δρομολογείται κάθε εβδομάδα Από το Χαρμπίν για τη μεταφορά σιτηρών , ξύλο και βιομηχανικών πρώτων υλών προς την Νότια Κορέα , την Ιαπωνία και ακόμη και άλλες παράκτιες περιοχές της Κίνας .
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η QatarEnergy ενισχύει περαιτέρω το διεθνές αποτύπωμά της στον τομέα της υπεράκτιας έρευνας (υδρογονανθράκων), υπογράφοντας Συμφωνία Διανομής Παραγωγής (Production Sharing Agreement) για το θαλάσσιο…

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε 70 έργα με στόχο την αποανθρακοποίηση των μεταφορών και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών της ΕΕ μέσω της εγκατάστασης…

Η πρόσφατη κατάπαυση πυρός μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς αναπτέρωσε τις ελπίδες για επιστροφή της ναυτιλιακής κίνησης στην Ερυθρά Θάλασσα. Το κατά πόσο η ναυτιλιακή…

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ Κίνας και Βενεζουέλας, οι δύο χώρες ανακοίνωσαν από κοινού την καθιέρωση της θαλάσσιας διασύνδεσης του λιμένα Tianjin της…

Οι διά θαλάσσης μεταφορές με πλοία Panamaxes συνεχίζει να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα το 2025, με τον συνολικό όγκο αυτών να έχει ήδη υπερβεί τους…

Η Airbus παρουσιάζει μια εξαιρετικά ισχυρή προοπτική για την αεροπορική αγορά της Μέσης Ανατολής και, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο περιφερειακός στόλος θα υπερδιπλασιαστεί και…

Το διυλιστήριο της ρωσικής πετρελαϊκής εταιρείας Rosneft στην πόλη Ριαζάν, ένα από τα μεγαλύτερα της Ρωσίας, ανέστειλε την επεξεργασία αργού πετρελαίου έπειτα από επίθεση…

Για δεκαετίες, η αμυντική βιομηχανία και τα ναυπηγεία αποτέλεσαν δύο πληγές στη βιομηχανική ιστορία της χώρας – το σύμβολο μιας εποχής κακοδιαχείρισης, χαμένων ευκαιριών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ