
Ένας διακεκριμένος καλλιτέχνης, ο Guy Harvey, διάσημος για την ζωγραφική του με θέμα εικόνες της άγριας φύσης και του βυθού, δημιούργησε μια διαφορετική ‘εικόνα’ για το εξωτερικό τοίχωμα του Norwegian Escape. To νεότευκτο της Norwegian Cruise Line θα εγκαινιάσει τα νέα του δρομολόγια από το Μαϊάμι τον προσεχή Νοέμβριο.
Το υπερσύγχρονο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στο Meyer Werft της Γερμανίας Germany, θα είναι το πιο σύγχρονο, πολυτελές αλλά και το μεγαλύτερο πλοίο του στόλου της Norwegian Cruise Line
Η πρωτότυπη διακόσμηση στην πλώρη του πλοίου, θα έχει διάμετρο 300 μ και θα παρουσιάζει εικόνες και χρώματα από τον βυθό της Καραϊβικής. Η δημιουργική παρέμβαση του διάσημου καλλιτέχνη θα συμπεριλαμβάνει τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, σε μια ευφάνταστη και πρωτότυπη σύνθεση που αποτελεί καινοτομία τόσο για τον ζωγράφο όσο και για την εταιρεία.
Ο Guy Harvey, εκτός από πολυβραβευμένος ζωγράφος με θέματα από το βυθό, είναι βιολόγος, δύτης και φωτογράφος ενώ συμμετέχει ενεργά σε οργανώσεις με αντικείμενο την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος. Ο ίδιος έχει δημιουργήσει το ίδρυμα Guy Harvey Ocean Foundation το οποίο χρηματοδοτεί έρευνες και πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την προστασία του θαλασσίου οικοσυστήματος. Σε αυτό το πλαίσιο οι επιβάτες του νέου πλοίου θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ντοκιμαντέρ από τις δραστηριότητες του Ιδρύματος αλλά και να ενημερωθούν για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλλον στην προστασία του περιβάλλοντος..
Το Norwegian Escape θα εκτελεί 7 ήμερες κρουαζιέρες από το Μαϊάμι καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου προς τα νησιά της Ανατολικής Καραϊβικής. Θα μεταφέρει έως και 4.200 επισκέπτες σε ένα υπερπολυτελές σκηνικό.











ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ