
Την έντονη διαμαρτυρία του προς τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, εκφράζει με επιστολή του ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Λεονταρίτης.
Ο λόγος της γραπτής ένστασης του αντιπεριφερειάρχη είναι η «απαράδεκτη και τριτοκοσμική κατάσταση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας και η ανύπαρκτη ενδοεπικοινωνία μεταξύ των νησιών και κυρίως με την Σύρο, την έδρα της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου» όπως συγκεκριμένα αναφέρει.
Ο κ. Λεονταρίτης απευθύνει νέα έκκληση προς τον υπουργό καλώντας τον «να αναλάβει τις ευθύνες του», επισημαίνοντας ότι σε περίπτωση που δεν δοθεί άμεσα λύση, το υπουργείο με τη στάση του θα έχει συμβάλει στην καταδίκη της ναυαρχίδας του ελληνικού τουρισμού σε συγκοινωνιακή απομόνωση και οικονομικό μαρασμό.
«Οι επί χάρτου σχεδιασμοί και οι ανεφάρμοστες προεκλογικές εξαγγελίες της κυβέρνησης, έχουν καταδικάσει σε απομόνωση όσους επιμένουν «να φυλάττουν Θερμοπύλες» και να εξασφαλίζουν την ελληνικότητα του Αιγαίου» σημειώνει στην επιστολή του και προσθέτει: «Σε εποχές όπως η σημερινή, όπου οι συνθήκες της βαθιάς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης «έχουν ρίξει άγκυρα στις ζωές μας», είναι τουλάχιστον λυπηρό η Πολιτεία να αδυνατεί να εφαρμόσει τα συνταγματικά δικαιώματα των νησιωτών για ίσες ευκαιρίες, ισονομία και ισοπολιτεία και να τους αντιμετωπίζει ως πολίτες «ενός κατώτερου Θεού».
«Οι Κυκλάδες δεν μπορούν να εκλιπαρούν εσαεί την ελεημοσύνη του κεντρικού κράτους για τα αυτονόητα. Οι νησιώτες θα αγωνισθούν για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους, την ασφάλεια και την υγεία τους, την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, τη διατήρηση του πληθυσμού στα νησιά μας. Η δίκαιη αγανάκτησή τους μπορεί να οδηγήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις για την κατάκτηση του αυτονόητου δικαιώματός μας, που είναι αυτό της μετακίνησης» καταλήγει στην επιστολή του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ