
Την έντονη διαμαρτυρία του προς τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα, εκφράζει με επιστολή του ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων, Γιώργος Λεονταρίτης.
Ο λόγος της γραπτής ένστασης του αντιπεριφερειάρχη είναι η «απαράδεκτη και τριτοκοσμική κατάσταση της ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας και η ανύπαρκτη ενδοεπικοινωνία μεταξύ των νησιών και κυρίως με την Σύρο, την έδρα της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου» όπως συγκεκριμένα αναφέρει.
Ο κ. Λεονταρίτης απευθύνει νέα έκκληση προς τον υπουργό καλώντας τον «να αναλάβει τις ευθύνες του», επισημαίνοντας ότι σε περίπτωση που δεν δοθεί άμεσα λύση, το υπουργείο με τη στάση του θα έχει συμβάλει στην καταδίκη της ναυαρχίδας του ελληνικού τουρισμού σε συγκοινωνιακή απομόνωση και οικονομικό μαρασμό.
«Οι επί χάρτου σχεδιασμοί και οι ανεφάρμοστες προεκλογικές εξαγγελίες της κυβέρνησης, έχουν καταδικάσει σε απομόνωση όσους επιμένουν «να φυλάττουν Θερμοπύλες» και να εξασφαλίζουν την ελληνικότητα του Αιγαίου» σημειώνει στην επιστολή του και προσθέτει: «Σε εποχές όπως η σημερινή, όπου οι συνθήκες της βαθιάς οικονομικής και κοινωνικής κρίσης «έχουν ρίξει άγκυρα στις ζωές μας», είναι τουλάχιστον λυπηρό η Πολιτεία να αδυνατεί να εφαρμόσει τα συνταγματικά δικαιώματα των νησιωτών για ίσες ευκαιρίες, ισονομία και ισοπολιτεία και να τους αντιμετωπίζει ως πολίτες «ενός κατώτερου Θεού».
«Οι Κυκλάδες δεν μπορούν να εκλιπαρούν εσαεί την ελεημοσύνη του κεντρικού κράτους για τα αυτονόητα. Οι νησιώτες θα αγωνισθούν για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους, την ασφάλεια και την υγεία τους, την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, τη διατήρηση του πληθυσμού στα νησιά μας. Η δίκαιη αγανάκτησή τους μπορεί να οδηγήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις για την κατάκτηση του αυτονόητου δικαιώματός μας, που είναι αυτό της μετακίνησης» καταλήγει στην επιστολή του.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ