Στην 27η θέση της Λευκής Λίστας εκτοξεύτηκε η Ινδία για το 2014, εγκαταλείποντας τη Γκρίζα Λίστα, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Paris Memorandum of Understanding on Port State Contol.
Συγκριτικά με το 2013, ο αριθμός των νηολογίων που κατατάχθηκαν στη Λευκή Λίστα για το 2014, παρουσιάζεται μειωμένος κατά τρία νηολόγια (43 από 46) ενώ ο συνολικός αριθμός των νηολογίων που κατατάχθηκαν στη Γκρίζα και Μαύρη Λίστα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα, 19 και 10 αντίστοιχα, αν και σημειώθηκαν αλλαγές στα νηολόγια.
Η Ελλάδα παρέμεινε στη Λευκή Λίστα, σκαρφαλώνοντας στη 14η θέση, από την 16η που βρισκόταν πέρυσι.
Η συγκεκριμένη διάκριση δείχνει πως οι προσπάθειες του Ινδού πρωθυπουργού Narendra Modi για μια στοχευμένη ναυτιλιακή πολιτική έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς. Η ευκολότερη πρόσβαση των πλοίων που φέρουν την ινδική σημαία σε σημαντικούς εμπορικούς λιμένες διεθνώς, αναμένεται να οδηγήσει σε επέκταση των εμπορικών δραστηριοτήτων της Ινδίας. Παράλληλα, η Ινδία αυξάνει την αξιοπιστία της διεθνώς και αναδεικνύεται σε σημαντική αναδυόμενη ναυτιλιακή δύναμη. Δεδομένων των τεράστιων μεγεθών της ινδικής οικονομίας και κοινωνίας, ο ανταγωνισμός έναντι των παραδοσιακών παικτών της ναυτιλίας, φαίνεται αναπόφευκτος σε ένα όχι και τόσο μακρινό, μέλλον.