
Τις εργασίες του 3ου Ναυτικού Σαλονιού Παραδοσιακών Σκαφών παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος Νίκος Καβαλλιέρος και μέλη του δ.σ. του συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος μίλησε για τα ανυπέρβλητα εμπόδια που αντιμετωπίζει ο Σύνδεσμος στο «πλαίσιο της γραφειοκρατίας και του παραλογισμού που συναντά ο κάθε Έλληνας σήμερα από το τέρας του κακού δημόσιου τομέα» όπως σημείωσε χαρακτηριστικά λέγοντας, ότι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του ΟΛΠ και του δήμου Πειραιά για να συμμετάσχουν με τις πενιχρές δυνάμεις τους και να στήσουν το 3ο ναυτικό σαλόνι στο λιμάνι του Πειραιά κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας». «Κάποιοι όμως αρνούνται να δουν θετικά την προβολή της Ελλάδος στους χιλιάδες αλλοδαπούς επισκέπτες και μέχρι σήμερα κάποια δημόσια υπηρεσία έχει στυλώσει τα πόδια και με την έλλειψη επιθυμίας να κατανοήσει τα αυτονόητα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να τιναχθεί στον αέρα το 3ο Ναυτικό Σαλόνι» είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος δεν παρέλειψε να σημειώσει το χειρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά σκάφη που είναι: Η καταστροφή τους. «Επί 8 χρόνια μία άλλη δημόσια υπηρεσία αρνείται να εφαρμόσει την κοινοτική νομοθεσία και κατ΄ επιλογή της φρόντισε να καταστραφούν ότι απέμεινε από τα ξύλινα σκάφη. Μέχρι σήμερα 12.500 ξύλινα αλιευτικά έχουν καταστραφεί ολοσχερώς στις χωματερές. Μεταξύ αυτών των σκαφών ήταν και οι γεννήτορες της εμπορικής μας ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ