
Τις εργασίες του 3ου Ναυτικού Σαλονιού Παραδοσιακών Σκαφών παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος Νίκος Καβαλλιέρος και μέλη του δ.σ. του συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος μίλησε για τα ανυπέρβλητα εμπόδια που αντιμετωπίζει ο Σύνδεσμος στο «πλαίσιο της γραφειοκρατίας και του παραλογισμού που συναντά ο κάθε Έλληνας σήμερα από το τέρας του κακού δημόσιου τομέα» όπως σημείωσε χαρακτηριστικά λέγοντας, ότι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του ΟΛΠ και του δήμου Πειραιά για να συμμετάσχουν με τις πενιχρές δυνάμεις τους και να στήσουν το 3ο ναυτικό σαλόνι στο λιμάνι του Πειραιά κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας». «Κάποιοι όμως αρνούνται να δουν θετικά την προβολή της Ελλάδος στους χιλιάδες αλλοδαπούς επισκέπτες και μέχρι σήμερα κάποια δημόσια υπηρεσία έχει στυλώσει τα πόδια και με την έλλειψη επιθυμίας να κατανοήσει τα αυτονόητα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να τιναχθεί στον αέρα το 3ο Ναυτικό Σαλόνι» είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος δεν παρέλειψε να σημειώσει το χειρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά σκάφη που είναι: Η καταστροφή τους. «Επί 8 χρόνια μία άλλη δημόσια υπηρεσία αρνείται να εφαρμόσει την κοινοτική νομοθεσία και κατ΄ επιλογή της φρόντισε να καταστραφούν ότι απέμεινε από τα ξύλινα σκάφη. Μέχρι σήμερα 12.500 ξύλινα αλιευτικά έχουν καταστραφεί ολοσχερώς στις χωματερές. Μεταξύ αυτών των σκαφών ήταν και οι γεννήτορες της εμπορικής μας ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Αισθητά είναι ήδη τα «απόνερα» των εμπορικών τριβών μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας στη ναυτιλία τακτικών γραμμών, καθώς οι liner κολοσσοί βλέπουν ήδη τις αποστολές…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Απριλίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών…
Τις τροποποιήσεις της MLC που ενέκρινε πρόσφατα ο Διεθνής Οργανισμός Εργασίας (ILO), αναγνωρίζοντας επισήμως πλέον τους ναυτικούς ως key workers, χαιρετίζει η INTERCARGO. Σύμφωνα…
Συνέχεια στο μπαράζ διεθνών συνεργειών με επίκεντρο την αποανθρακοποίηση της ευρωπαϊκής βιομηχανίας έδωσαν πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο και η ιταλική εταιρεία ενέργειας Eni. Ειδικότερα,…
Σε αναθεώρηση του ASBATANKVOY, του ειδικού ναυλοσυμφώνου για τις ναυλώσεις δεξαμενόπλοιων, προχώρησαν BIMCO και Association of Ship Brokers & Agents (USA) Inc. (ASBA). Η…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ