
Τις εργασίες του 3ου Ναυτικού Σαλονιού Παραδοσιακών Σκαφών παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος Νίκος Καβαλλιέρος και μέλη του δ.σ. του συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος μίλησε για τα ανυπέρβλητα εμπόδια που αντιμετωπίζει ο Σύνδεσμος στο «πλαίσιο της γραφειοκρατίας και του παραλογισμού που συναντά ο κάθε Έλληνας σήμερα από το τέρας του κακού δημόσιου τομέα» όπως σημείωσε χαρακτηριστικά λέγοντας, ότι ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του ΟΛΠ και του δήμου Πειραιά για να συμμετάσχουν με τις πενιχρές δυνάμεις τους και να στήσουν το 3ο ναυτικό σαλόνι στο λιμάνι του Πειραιά κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων «Ευρωπαϊκής Ημέρας Θάλασσας». «Κάποιοι όμως αρνούνται να δουν θετικά την προβολή της Ελλάδος στους χιλιάδες αλλοδαπούς επισκέπτες και μέχρι σήμερα κάποια δημόσια υπηρεσία έχει στυλώσει τα πόδια και με την έλλειψη επιθυμίας να κατανοήσει τα αυτονόητα δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να τιναχθεί στον αέρα το 3ο Ναυτικό Σαλόνι» είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου.
Ο κ. Καβαλλιέρος δεν παρέλειψε να σημειώσει το χειρότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παραδοσιακά σκάφη που είναι: Η καταστροφή τους. «Επί 8 χρόνια μία άλλη δημόσια υπηρεσία αρνείται να εφαρμόσει την κοινοτική νομοθεσία και κατ΄ επιλογή της φρόντισε να καταστραφούν ότι απέμεινε από τα ξύλινα σκάφη. Μέχρι σήμερα 12.500 ξύλινα αλιευτικά έχουν καταστραφεί ολοσχερώς στις χωματερές. Μεταξύ αυτών των σκαφών ήταν και οι γεννήτορες της εμπορικής μας ναυτιλίας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ