
Σε 24ωρη πανλιμενική απεργιακή κινητοποίηση θα προχωρήσουν την Πέμπτη 7 Μαΐου οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, εκφράζοντας την έντονη αντίθεσή τους προς τις σχεδιαζόμενες ιδιωτικοποιήσεις των ελληνικών λιμανιών.
Περαιτέρω, στις 7 του μηνός θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση στον Πειραιά στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10:30 ενώ θα ακολουθήσει πορεία στο Υπ. Ναυτιλίας.
Όπως δηλώνουν από κοινού η Ομοσπονδία Λιμανιών Ελλάδος και η Ένωση Μόνιμων και Δόκιμων Λιμενεργατών ΟΛΠ, οι εργαζόμενοι απαιτούν να σταματήσει η προκήρυξη πώλησης του 67% του μετοχικού κεφαλαίου των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης των λιμανιών.
Όπως επισημαίνουν, η κυβέρνηση, ενώ στις προγραμματικές της θέσεις στη Βουλή ανακοίνωσε το σταμάτημα της πώλησης των μετοχών, φαίνεται από δηλώσεις και δημοσιεύματα να προτίθεται να προχωρήσει, μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, την πώληση του μετοχικού κεφαλαίου του Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ.
Η πολιτική πώλησης των Ο.Λ.Π και Ο.Λ.Θ θεωρούν ότι θα οδηγήσει στην απεμπόληση της δημόσιας αρχής λιμένων και θα παραδώσει σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμες δραστηριότητες της ελληνικής οικονομίας φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Επίσης, θα δημιουργήσει καταστάσεις αποξένωσης των λιμανιών από τις τοπικές κοινωνίες και τους επιλιμένιους δήμους.
Ταυτόχρονα, οι εργαζόμενοι των λιμένων διεκδικούν να σταματήσει η απαξίωση των λιμανιών, να προχωρήσουν άμεσα οι προσλήψεις προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες των λιμανιών και να υπογραφούν ΣΣΕ, χωρίς τους μνημονιακούς νόμους που αναιρούν τις ελεύθερες διαπραγματεύσεις.
Τέλος, την Τρίτη 05.05.2015 και ώρα 12:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ο.Λ.Π (Ακτή Μιαούλη 10) θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη τύπου με θέμα: «Οι επιπτώσεις της πώλησης των λιμανιών και οι επόμενες δράσεις των συνδικάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ