
Νέες επιπρόσθετες ευθύνες ως προς τον έλεγχο των πλοίων προ του απόπλου συνιστούν οι κρατικές αρχές της Νότιας Αφρικής για όσα πλοία ταξιδεύουν στην περιοχή. Η νέα νομοθεσία σχετικά με το κόστος επαναπατρισμού των λαθρεπιβατών, μετακυλεί πλέον την ευθύνη στις ναυτιλιακές εταιρείες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, αλλοδαποί οι οποίοι έχουν επιβιβαστεί παράνομα σε πλοίο, θα αντιμετωπίζονται πλέον ως λαθρεπιβάτες και όχι ως μη εξουσιοδοτημένοι επιβάτες, αλλάζοντας άρδην το ισχύον νομικό καθεστώς. Η προαναφερθείσα αλλαγή, θα έχει ως συνέπεια, τη μετακύλιση του κόστους επαναπατρισμού στον πλοιοκτήτη. Οι αλλαγές εφαρμόζονται ήδη στο λιμάνι του Ντερμπάν, όπου σύμφωνα με στοιχεία του North of England P&I Club, σε πρόσφατο περιστατικό, ανακαλύφθηκαν λαθρεπιβάτες σε πλοία και ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες μεταναστευτικές αρχές.
Τα P&I Clubs, συνιστούν ιδιαίτερη μέριμνα από τα πληρώματα, αναφορικά με όλα τα άτομα που επιβιβάζονται στα πλοία, συμπεριλαμβανομένων πρακτόρων, επιθεωρητών, και τεχνικών, οι οποίοι θα πρέπει να διαθέτουν άδεια από την Transnet National Port Authority (TNPA). Σε περίπτωση όπου κατά τη διάρκεια ελέγχου από τις κρατικές αρχές σε πλοίο, ανακύψει οποιοδήποτε ζήτημα, θα πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα οι αρμόδιες λιμενικές αρχές. Περαιτέρω, πριν την αναχώρηση του πλοίου, θα πρέπει να γίνεται ενδελεχής έλεγχος του πλοίου για λαθρεπιβάτες, προς αποφυγή μη αναμενόμενων και …περιττών εξόδων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ