
Τις απόψεις του σχετικά με την ελληνική ναυτιλία εξέφρασε στην ομιλία του στο 1ο Ναυτιλιακό Forum της Ναυτεμπορικής ο κ.Γιώργος Σταθάκης, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Αν και στην εξαιρετικά επιτυχημένη ημερίδα που διοργάνωσε η ιστορική εφημερίδα Ναυτεμπορική για πρώτη φορά, με θέμα τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας , το πολυπληθές ακροατήριο περίμενε να αιφνιδιαστεί από τον βουλευτή Χανίων , ο λόγος του υπήρξε ήπιος και συναινετικός.
Ο κ.Σταθάκης, στον πρόλογό του ανέφερε πώς δεν θα ήθελε να κάνει συγκεκριμένες δηλώσεις, καθώς ο ίδιος προέρχεται από ναυτιλιακή οικογένεια με σημαντική διαδρομή στο χώρο και γι’αυτό θα θεωρηθεί υποκειμενικός.
Συνεχίζοντας, ο κ.Σταθάκης μίλησε για το γενικότερο οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ ενώ φάνηκε καθησυχαστικός προς την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα, τονίζοντας πως η οποιαδήποτε αλλαγή του θεσμικού πλαισίου για τη ναυτιλία, θα αποτελεί προϊόν διαλόγου ανάμεσα στην κυβέρνηση και τη ναυτιλιακή κοινότητα, με αμοιβαία οφέλη.
Επιπρόσθετα, ο υποψήφιος βουλευτής Χανίων, ανέφερε πως αναγνωρίζει την προσφορά του ελληνικού εφοπλισμού στο παρελθόν ενώ ανέφερε πως υπάρχει ανοικτό κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα στον Αλέξη Τσίπρα και τους θεσμικούς εκπροσώπους της ναυτιλιακής κοινότητας.
Ο καθηγητής Σταθάκης, ανέκαθεν στις δημόσιες δηλώσεις του είναι ήπιος και νουνεχής, χωρίς να χρησιμοποιεί πολιτικές κορώνες και παρωχημένους δογματισμούς. Γνωρίζει τι σημαίνει επιχειρηματικότητα και ιδιωτική πρωτοβουλία και αντιμετωπίζει με σεβασμό όλους τους φορείς που συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Όπως, όμως επεσήμανε ένας από τους επιφανείς παρευρισκόμενους «ο κ.Σταθάκης εύχομαι να μην είναι ένας μοναχικός κούκος στην… άνοιξη που έρχεται».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ