
Δημοσιεύτηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης για το διάστημα Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2014, όπου καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων και κερδών σε όλους τους λειτουργικούς τομείς του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα στο εννεάμηνο ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ διαμορφώθηκε στα 41.051.994 ευρώ έναντι 37.559.626 ευρώ του αντίστοιχου εννεαμήνου του 2013, αυξημένος κατά 9,30%. Αντίστοιχα το μικτό κέρδος έφτασε στα 20.149.674 ευρώ, αυξημένο κατά 24,18% έναντι των 16.225.752 ευρώ του 2013, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 17,04% στα 21.038.703 ευρώ και μετά από φόρους κινήθηκαν ανοδικά κατά 15,10% στα 15.838.566 ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στο 52,77%.
Αναλυτικά ανά τομέα λειτουργίας της ΟΛΘ ΑΕ η εικόνα του εννεαμήνου του 2014 έχει ως ακολούθως:
Παράλληλα, το σύνολο των εξόδων μειώθηκε έναντι του 2013 κατά 5,49%, κυρίως εξαιτίας της μείωσης των αμοιβών του προσωπικού κατά 7,58%, λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.
Αναφερόμενος στα οικονομικά της ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε: «Όπως είχαμε προβλέψει, το 2014 εξελίσσεται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην καλύτερη χρόνιά από την ίδρυσή του. Η δουλειά της διοίκησης και των εργαζομένων με τη συνεργασία των χρηστών του λιμένα αποδίδει επ’ ωφελεία όλων των εμπλεκομένων, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Οι προοπτικές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες. Το ίδιο και οι προκλήσεις, στις οποίες όλοι όσοι κατέχουν υπεύθυνες θέσεις οφείλουν να ανταποκριθούν, ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξακολουθήσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ