
Τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει στη ναυτιλία, παρουσίασε την Πέμπτη 18/09 η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος (ΕΠΕ) σε μια επιτυχημένη βραδιά στον Αστέρα Γλυφάδας.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΠΕ, Ιωάννης Πολυχρονόπουλος καλωσόρισε τους εκλεκτούς καλεσμένους από τον χώρο της ναυτιλίας και πλήθος στελεχών του επιχειρηματικού και νομικού κλάδου της χώρας.
Ο κ. Πολυχρονόπουλος, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, μίλησε για τις νέες υπηρεσίες “Distressed Cargo” και “Ship-to-ship transfer” τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη προσπάθεια στον τομέα Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, που θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
Μεταξύ άλλων, στην δεξίωση παρευρέθηκαν και οι: Γιάννης Αϊβάτογλου, Σπύρος Δεμερτζής, Άντριου Ντάιερ, Πάτρικ Χόκινς, Αντώνιος Κατραούρας, Μιχαήλ Μαντζαφός, Σωκράτης Μπαλτζής, Δευκαλίων Ρεδιάδης, Κυριάκος Ριρής, Ρηγίνος Τσάνος, Τομ Σέλεκενς, Γρηγόρης Τιμαγένης, Τάσος Βαμβακίδης, Σπυρίδων Ζολώτας, Αθανάσιος Χριστόπουλος, Ευάγγελος Νομικός.
Ποια είναι η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος
Η ΕΠΕ μετράει σχεδόν 40 χρόνια δραστηριότητας προσφέροντας αποτελεσματικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις για την αντιμετώπιση χημικών και πετρελαϊκών ρυπάνσεων, διασφαλίζοντας την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Τις τελευταίες τρείς δεκαετίες η ΕΠΕ έχει αντιμετωπίσει χιλιάδες περιστατικά θαλάσσιας ρύπανσης, διαθέτοντας εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και καταρτισμένο προσωπικό.
Η αντιμετώπιση θαλάσσιων ρυπάνσεων, η περισυλλογή πετρελαίου από την θάλασσα, η ανέλκυση ναυαγίων, η απάντληση καυσίμων και φορτίου, η τελική διάθεση πετρελαιοειδών αποβλήτων και ο καθαρισμός των ακτών είναι λίγες από τις πολλές υπηρεσίες της ΕΠΕ.
Οι νέες υπηρεσίες της ΕΠΕ τηρούν πιστά για μια ακόμα φορά την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος:
«Distressed Cargo»: Όταν τα φορτία των πλοίων δεν καταφέρνουν να φτάσουν στον προορισμό τους, στο χρόνο ή στην κατάσταση που είχε προσυμφωνηθεί, με αποτέλεσμα την αλλοίωση και πιθανή εγκατάλειψη τους, η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος θα βρει τη λύση, αναλαμβάνοντας την ανάκτηση, ανασυσκευασία, σήμανση, απορρύπανση και την τελική τους διάθεση.
“Ship-to-ship transfer”: μεταφορά φορτίου από πλοίο σε πλοίο, τα οποία τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο, είτε σε στάση είτε εν κινήσει. Φορτία που μεταφέρονται συνήθως με τη μέθοδο του STS περιλαμβάνουν το αργό πετρέλαιο, το υγροποιημένο φυσικό αέριο ( LPG ή LNG), χύδην φορτία, και προϊόντα πετρελαίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ