
Τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει στη ναυτιλία, παρουσίασε την Πέμπτη 18/09 η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος (ΕΠΕ) σε μια επιτυχημένη βραδιά στον Αστέρα Γλυφάδας.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΠΕ, Ιωάννης Πολυχρονόπουλος καλωσόρισε τους εκλεκτούς καλεσμένους από τον χώρο της ναυτιλίας και πλήθος στελεχών του επιχειρηματικού και νομικού κλάδου της χώρας.
Ο κ. Πολυχρονόπουλος, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, μίλησε για τις νέες υπηρεσίες “Distressed Cargo” και “Ship-to-ship transfer” τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη προσπάθεια στον τομέα Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, που θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
Μεταξύ άλλων, στην δεξίωση παρευρέθηκαν και οι: Γιάννης Αϊβάτογλου, Σπύρος Δεμερτζής, Άντριου Ντάιερ, Πάτρικ Χόκινς, Αντώνιος Κατραούρας, Μιχαήλ Μαντζαφός, Σωκράτης Μπαλτζής, Δευκαλίων Ρεδιάδης, Κυριάκος Ριρής, Ρηγίνος Τσάνος, Τομ Σέλεκενς, Γρηγόρης Τιμαγένης, Τάσος Βαμβακίδης, Σπυρίδων Ζολώτας, Αθανάσιος Χριστόπουλος, Ευάγγελος Νομικός.
Ποια είναι η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος
Η ΕΠΕ μετράει σχεδόν 40 χρόνια δραστηριότητας προσφέροντας αποτελεσματικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις για την αντιμετώπιση χημικών και πετρελαϊκών ρυπάνσεων, διασφαλίζοντας την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Τις τελευταίες τρείς δεκαετίες η ΕΠΕ έχει αντιμετωπίσει χιλιάδες περιστατικά θαλάσσιας ρύπανσης, διαθέτοντας εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και καταρτισμένο προσωπικό.
Η αντιμετώπιση θαλάσσιων ρυπάνσεων, η περισυλλογή πετρελαίου από την θάλασσα, η ανέλκυση ναυαγίων, η απάντληση καυσίμων και φορτίου, η τελική διάθεση πετρελαιοειδών αποβλήτων και ο καθαρισμός των ακτών είναι λίγες από τις πολλές υπηρεσίες της ΕΠΕ.
Οι νέες υπηρεσίες της ΕΠΕ τηρούν πιστά για μια ακόμα φορά την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος:
«Distressed Cargo»: Όταν τα φορτία των πλοίων δεν καταφέρνουν να φτάσουν στον προορισμό τους, στο χρόνο ή στην κατάσταση που είχε προσυμφωνηθεί, με αποτέλεσμα την αλλοίωση και πιθανή εγκατάλειψη τους, η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος θα βρει τη λύση, αναλαμβάνοντας την ανάκτηση, ανασυσκευασία, σήμανση, απορρύπανση και την τελική τους διάθεση.
“Ship-to-ship transfer”: μεταφορά φορτίου από πλοίο σε πλοίο, τα οποία τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο, είτε σε στάση είτε εν κινήσει. Φορτία που μεταφέρονται συνήθως με τη μέθοδο του STS περιλαμβάνουν το αργό πετρέλαιο, το υγροποιημένο φυσικό αέριο ( LPG ή LNG), χύδην φορτία, και προϊόντα πετρελαίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Οι απευθείας πτήσεις μεταξύ της Ινδίας και της Κίνας, ύστερα από μακροχρόνια παύση, είναι γεγονός, καθώς οι σχέσεις μεταξύ των χωρών φαίνεται να εξομαλύνονται…

Τα Center for Biological Diversity και Friends of the Earth προχώρησαν πρόσφατα σε μήνυση κατά της κυβέρνησης του Ντόναλντ Τραμπ. Ως αιτία προβάλλεται η…

Με αφορμή την επικείμενη επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, η Isalos.net παρουσιάζει το κεντρικό άρθρο των Ναυτικών Χρονικών, που δημοσιεύθηκε λίγες ημέρες μετά την έναρξη…

Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης του πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται…

Ο κυκλώνας Μελίσα αναβαθμίστηκε σήμερα στη μέγιστη κατηγορία 5 στην Καραϊβική, απειλώντας την Τζαμάικα, την Αϊτή και τη Δομινικανή Δημοκρατία με καταστροφικούς ανέμους και…

Ινδικά μέσα ενημέρωσης μεταδίδουν ότι η MSC βρίσκεται ένα βήμα μακριά από τη νηολόγηση ορισμένων από τα πλοία του στόλου της στο εθνικό νηολόγιο.…

Καθώς τα «σύννεφα» υπερπροσφοράς πετρελαίου πυκνώνουν, ασκώντας καθοδικές πιέσεις στις τιμές του αργού, η Ουάσιγκτον προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις με γνώμονα την ενεργειακή ασφάλεια…

Μια ομάδα κορυφαίων χρηματοπιστωτικών, ενεργειακών και βιομηχανικών εταιρειών ανακοίνωσε την ίδρυση της Carbon Measures, μιας νέας συμμαχίας με στόχο την προώθηση ενός πιο ακριβούς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ