
Τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρει στη ναυτιλία, παρουσίασε την Πέμπτη 18/09 η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος (ΕΠΕ) σε μια επιτυχημένη βραδιά στον Αστέρα Γλυφάδας.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΠΕ, Ιωάννης Πολυχρονόπουλος καλωσόρισε τους εκλεκτούς καλεσμένους από τον χώρο της ναυτιλίας και πλήθος στελεχών του επιχειρηματικού και νομικού κλάδου της χώρας.
Ο κ. Πολυχρονόπουλος, παρουσία του υπουργού Ναυτιλίας, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, μίλησε για τις νέες υπηρεσίες “Distressed Cargo” και “Ship-to-ship transfer” τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ακόμα μεγάλη προσπάθεια στον τομέα Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, που θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας.
Μεταξύ άλλων, στην δεξίωση παρευρέθηκαν και οι: Γιάννης Αϊβάτογλου, Σπύρος Δεμερτζής, Άντριου Ντάιερ, Πάτρικ Χόκινς, Αντώνιος Κατραούρας, Μιχαήλ Μαντζαφός, Σωκράτης Μπαλτζής, Δευκαλίων Ρεδιάδης, Κυριάκος Ριρής, Ρηγίνος Τσάνος, Τομ Σέλεκενς, Γρηγόρης Τιμαγένης, Τάσος Βαμβακίδης, Σπυρίδων Ζολώτας, Αθανάσιος Χριστόπουλος, Ευάγγελος Νομικός.
Ποια είναι η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος
Η ΕΠΕ μετράει σχεδόν 40 χρόνια δραστηριότητας προσφέροντας αποτελεσματικές υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις για την αντιμετώπιση χημικών και πετρελαϊκών ρυπάνσεων, διασφαλίζοντας την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Τις τελευταίες τρείς δεκαετίες η ΕΠΕ έχει αντιμετωπίσει χιλιάδες περιστατικά θαλάσσιας ρύπανσης, διαθέτοντας εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και καταρτισμένο προσωπικό.
Η αντιμετώπιση θαλάσσιων ρυπάνσεων, η περισυλλογή πετρελαίου από την θάλασσα, η ανέλκυση ναυαγίων, η απάντληση καυσίμων και φορτίου, η τελική διάθεση πετρελαιοειδών αποβλήτων και ο καθαρισμός των ακτών είναι λίγες από τις πολλές υπηρεσίες της ΕΠΕ.
Οι νέες υπηρεσίες της ΕΠΕ τηρούν πιστά για μια ακόμα φορά την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος:
«Distressed Cargo»: Όταν τα φορτία των πλοίων δεν καταφέρνουν να φτάσουν στον προορισμό τους, στο χρόνο ή στην κατάσταση που είχε προσυμφωνηθεί, με αποτέλεσμα την αλλοίωση και πιθανή εγκατάλειψη τους, η Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος θα βρει τη λύση, αναλαμβάνοντας την ανάκτηση, ανασυσκευασία, σήμανση, απορρύπανση και την τελική τους διάθεση.
“Ship-to-ship transfer”: μεταφορά φορτίου από πλοίο σε πλοίο, τα οποία τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο, είτε σε στάση είτε εν κινήσει. Φορτία που μεταφέρονται συνήθως με τη μέθοδο του STS περιλαμβάνουν το αργό πετρέλαιο, το υγροποιημένο φυσικό αέριο ( LPG ή LNG), χύδην φορτία, και προϊόντα πετρελαίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ