
Σημαντική αύξηση των κερδών του προ φόρων παρουσίασε στη χρήση του δωδεκάμηνου Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2013 ο ΟΛΠ Α.Ε. έναντι της χρήσης 2012.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 11.824.617 Ευρώ έναντι 9.098.886 του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 30%.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 8.045.245 Ευρώ, έναντι 7.177.370 του 2012, παρουσιάζοντας αύξηση 12,1%.
Το μικτό κέρδος εμφάνισε αύξηση 11,5% έναντι του 2012 (από 19.934.259 Ευρώ σε 22.224.256 Ευρώ).
Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση 2%, από 106.592.452 Ευρώ το 2012 σε 108.630.469 Ευρώ το 2013.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας της περιόδου παρουσίασαν μείωση 3% έναντι του 2012.
Το μέσο κόστος εργασίας επί του κύκλου εργασιών μειώθηκε σε 46,4% έναντι 71% του 2009 και 52% του 2012. Το μέσο κόστος εργασίας, παρά την 24ωρη συνεχή εργασία επί 365 ημέρες το χρόνο, είναι πλέον πλήρως ανταγωνιστικό και ανάλογο με το μέσο όρο των ευρωπαϊκών λιμανιών. Η μείωση των αμοιβών προσωπικού ανήλθε σε 9%.
Τα χρηματικά διαθέσιμα του Οργανισμού ανήλθαν στις 31.12.2013 σε 40.624.049 Ευρώ έναντι 14.662.472 του 2012, σημειώνοντας αύξηση κατά 177%.
Ο φόρος εισοδήματος που κατέβαλε ο ΟΛΠ Α.Ε αυξήθηκε κατά 96,7%, ήτοι από 1.921.515 Ευρώ σε 3.779.372 Ευρώ.
Τα κέρδη ανά μετοχή θα είναι αυξημένα κατά 12,1%, ήτοι από 0,2871 Ευρώ ανά μετοχή σε 0,3218 Ευρώ.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε κ. Γιώργος Ανωμερίτης “παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΛΠ Α.Ε παρουσίασε για τέταρτη συνεχή χρονιά μια ακόμα κερδοφόρα χρήση. Ο ΟΛΠ Α.Ε, ο οποίος εκτελεί σημαντικά αναπτυξιακά έργα στο επιβατηγό και εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, κατέβαλε το 2013 στο δημόσιο 21.256.705 Ευρώ, με τη μορφή φόρων, εισφορών και μερισμάτων, ενώ τα ταμειακά του διαθέσιμα ανήλθαν σε 40.624.049 Ευρώ. Τέλος, αντίθετα με όσα λέγονται, ο ΟΛΠ Α.Ε εκτελεί τα έργα του με ίδια κεφάλαια και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις, χωρίς καμιά εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, σε όλα τα έργα που εκτελεί από τη μετατροπή του σε Α.Ε το έτος 1999. Σημειώνεται ότι βάση του Ν.4172/2013 καταργήθηκαν όλα τα ιστορικά προνόμια του ΟΛΠ με τα οποία είχε εξοπλισθεί από το 1950 και επομένως τα οικονομικά στοιχεία του 2013 αφορούν έναν πλήρως ανταγωνιστικό ΟΛΠ”.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ