
 
															Δεκαέξι ακόμα ανενεργά πλοία για απομάκρυνση ως επικίνδυνων και επιβλαβών ή λόγω ακινησίας από το Λιμάνι του Πειραιά αποφάσισε η Επιτροπή του Ν. 2881/01, απόφαση η οποία εγκρίθηκε από το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε.
Η απομάκρυνση των πλοίων αυτών γίνεται στα πλαίσια των πολιτικών του ΟΛΠ Α.Ε. για εκκαθάριση όλων των ναυπηγημάτων εκείνων που κρίνονται ως επικίνδυνα και επιβλαβή και των οποίων η κατάσταση δημιουργεί κίνδυνο βύθισης, κίνδυνο στη ναυσιπλοΐα και απειλούν να προσβάλλουν το περιβάλλον.
Ήδη βάσει του Ν. 2881/2001 κλήθηκαν όλοι οι κύριοι των πλοίων να τα απομακρύνουν και αν δεν το πράξουν εντός του μηνός, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα προκαλέσει την εκποίησή τους μέσω ανοιχτού πλειοδοτικού διαγωνισμού.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης: “Ήδη έχουν απομακρυνθεί 35 πλοία, ενώ σε διαδικασία εκπλειστηριασμού βρίσκονται άλλα 14. Στόχος μας είναι η ευρύτερη περιοχή του Λιμανιού, από τον Πειραιά μέχρι το Πέραμα και την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας να είναι απολύτως καθαρή. Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί για τον ΟΛΠ Α.Ε. κυρίαρχο θέμα των πολιτικών του”.
Συγκεκριμένα η προβλεπόμενη από το Ν. 2881/01 Επιτροπή:
Α. Ενέταξε στα επιβλαβή κατά την έννοια του άρθρου 3 του Ν.2881/2001, τα παρακάτω αναφερόμενα πλοία:
1. Δ/Ξ “ΕΞΠΛΟΡΕΡ ΙΙ” Ν.Π. 9004,
2. Δ/Ξ “ΚΑΠΤΑΙΝ ΓΙΑΝΝΗΣ” Ν.Π. 11751,
3. Δ/Ξ “ΓΡΗΓΟΡΗΣ Π” Ν.Π. 10499,
4. Δ/Ξ “ΔΗΜΗΤΡΑ” Ν.Π. 10530,
5. Δ/Ξ “ΜΑΡΟΥΛΑ” ΙΜΟ 6415879, Ν.Π. 8710
6. Φ/Γ “ΠΑΡΑΛΟΣ” Ν.Π. 11729,
7. Φ/Γ “ΚΑΠΤΑΙΝ ΔΗΜΗΤΡΗΣ” Ν.Π.10941,
8. Ε/Γ- T/Ρ “SAMAHER 1” Ν.Π. 11711,
9. Δ/Ξ “ΝΙΚΟΛΑΟΣ” Ν.Π. 2124,
10. Δ/Ξ “ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ” Ν.Π. 12,
11. Δ/Ξ “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ V” Ν.Π. 9576.
Β. Ενέταξε στα επικίνδυνα επιβλαβή λόγω ακινησίας κατά το άρθρο 5 του εν λόγω νόμου τα παρακάτω πλοία – πλωτά ναυπηγήματα:
1. Καταδυτικό “Π. ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ” Ν.Π. 7786,
2. Θαλαμηγός “BIG BLUE” Ν.Π. 4008,
3. Καταδυτικό “ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΙΙ” Ν.Π.2094,
4. Θαλαμηγός “ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ΜΙΧΑΗΛ” σημαίας Παναμά,
5. Λάντζα “ΔΕΛΦΙΝΙ Ι” Ν.Π. 2198.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ