
Στην έγκριση διενέργειας δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την αναβάθμιση των Υποσταθμών Μέσης Τάσης της Λιμενικής Ζώνης του ΟΛΠ Α.Ε προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού κατά την πρόσφατη Συνεδρίαση του.
Όπως είναι γνωστό, ο ΟΛΠ Α.Ε διαχειρίζεται μια χερσαία λιμενική ζώνη μήκους κρηπιδοτοίχων 37,7 χλμ. επί της οποίας εξυπηρετούνται ετησίως 40.000 αφιξοαναχωρήσεις πλοίων και πλήθος μηχανημάτων και εξοπλισμού υψηλής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο διαγωνισμός αφορά οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες σε 20 Υποσταθμούς, οι οποίοι καλύπτουν τους χώρους κρουαζιέρας, επιβατηγού ναυτιλίας, σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων (ΟΛΠ και ΣΕΠ), car-terminal, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και δεξαμενές πλοίων, καθώς και όλα τα κτίρια στους σταθμούς επιβατών. Οι περισσότεροι υποσταθμοί είναι παλαιάς τεχνολογίας και ενεργοβόροι.
O προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.550.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Με το έργο αυτό αναμένεται:
(α) σημαντική εξοικονόμηση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, λόγω δραστικού περιορισμού των απωλειών,
(β) μηδενισμό των διακοπών που συμβαίνουν και επιβαρύνουν τον ΟΛΠ και τους πελάτες του,
(γ) μείωση του κόστους λογαριασμών ΔΕΗ,
(δ) μείωση του κόστους συντήρησης,
(ε) εγκατάσταση κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας των 20 υποσταθμών, που σήμερα δεν υπάρχει,
(στ) πλήρης ασφάλεια στο τεχνικό προσωπικό που συντηρεί και λειτουργεί τους σταθμούς και
(ζ) αξιοποίηση δεξιοτήτων σε σύγχρονες τεχνολογίες.
Το έργο αυτό μαζί με το έργο της αναβάθμισης των πηγών ενέργειας και του φωτισμού σε ολόκληρο το λιμάνι καθώς και με το έργο της εγκατάστασης Φωτοβολταϊκού Σταθμού 430 κWp, το οποίο εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέριο, οδηγούν σε εξαιρετικά σημαντική μείωση του κόστους ενέργειας και σε πλήρη εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας του περιβάλλοντος, για το οποίο ο ΟΛΠ Α.Ε. δίνει ιδιαίτερη σημασία, λόγω και της ανακήρυξης του από την ESPO με πιστοποίηση Lloyds ως οικολογικού λιμανιού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ