
Στην έγκριση διενέργειας δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την αναβάθμιση των Υποσταθμών Μέσης Τάσης της Λιμενικής Ζώνης του ΟΛΠ Α.Ε προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού κατά την πρόσφατη Συνεδρίαση του.
Όπως είναι γνωστό, ο ΟΛΠ Α.Ε διαχειρίζεται μια χερσαία λιμενική ζώνη μήκους κρηπιδοτοίχων 37,7 χλμ. επί της οποίας εξυπηρετούνται ετησίως 40.000 αφιξοαναχωρήσεις πλοίων και πλήθος μηχανημάτων και εξοπλισμού υψηλής κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο διαγωνισμός αφορά οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες σε 20 Υποσταθμούς, οι οποίοι καλύπτουν τους χώρους κρουαζιέρας, επιβατηγού ναυτιλίας, σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων (ΟΛΠ και ΣΕΠ), car-terminal, ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη και δεξαμενές πλοίων, καθώς και όλα τα κτίρια στους σταθμούς επιβατών. Οι περισσότεροι υποσταθμοί είναι παλαιάς τεχνολογίας και ενεργοβόροι.
O προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 2.550.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ.
Με το έργο αυτό αναμένεται:
(α) σημαντική εξοικονόμηση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, λόγω δραστικού περιορισμού των απωλειών,
(β) μηδενισμό των διακοπών που συμβαίνουν και επιβαρύνουν τον ΟΛΠ και τους πελάτες του,
(γ) μείωση του κόστους λογαριασμών ΔΕΗ,
(δ) μείωση του κόστους συντήρησης,
(ε) εγκατάσταση κεντρικού ηλεκτρονικού συστήματος εποπτείας των 20 υποσταθμών, που σήμερα δεν υπάρχει,
(στ) πλήρης ασφάλεια στο τεχνικό προσωπικό που συντηρεί και λειτουργεί τους σταθμούς και
(ζ) αξιοποίηση δεξιοτήτων σε σύγχρονες τεχνολογίες.
Το έργο αυτό μαζί με το έργο της αναβάθμισης των πηγών ενέργειας και του φωτισμού σε ολόκληρο το λιμάνι καθώς και με το έργο της εγκατάστασης Φωτοβολταϊκού Σταθμού 430 κWp, το οποίο εγκρίθηκε από το Ελεγκτικό Συνέριο, οδηγούν σε εξαιρετικά σημαντική μείωση του κόστους ενέργειας και σε πλήρη εφαρμογή του συστήματος διαχείρισης ποιότητας του περιβάλλοντος, για το οποίο ο ΟΛΠ Α.Ε. δίνει ιδιαίτερη σημασία, λόγω και της ανακήρυξης του από την ESPO με πιστοποίηση Lloyds ως οικολογικού λιμανιού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ