
Ανακοινώθηκαν σήμερα οι πόλεις που θα φιλοξενούν κάθε χρόνο και μέχρι το 2019 την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ναυτιλίας (European Maritime Day). Το 2015, η Ευρωπαϊκή Ημέρα Ναυτιλίας θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα, στην πόλη του Πειραιά, μεταφέροντας με τον τρόπο αυτό δυόμισι χιλιάδες χρόνια ναυτικής ιστορίας στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου. Το 2016, η Ευρωπαϊκή Ημέρα
Ναυτιλίας θα ταξιδέψει στη Μάγχη (Πούλ, Μεγάλης Βρετανίας), το 2017 στην Βαλτική (Τούρκου, Φιλανδίας), το 2018 στη Μαύρη Θάλασσα (Μπουργκάς, Βουλγαρίας) και το 2019 στον Ατλαντικό (Λισσαβόνα, Πορτογαλίας).
Με την ευκαιρία της ανακοίνωσης της απόφασης, η Επίτροπος Θαλασσίων Υποθέσεων και Αλιείας κ. Μαρία Δαμανάκη δήλωσε: «Πρόκειται για μια σημαντική ημέρα για τη θαλάσσια πολιτική της ΕΕ. Η επιλογή των πόλεων που θα φιλοξενήσουν την Ευρωπαϊκή Ημέρα Ναυτιλίας αποτυπώνει την ποικιλομορφία του θαλάσσιου περιβάλλοντος της Ευρώπης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα κράτη μέλη για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη τους και ελπίζω ότι η ημέρα αυτή θα συνεχίσει για πολλά χρόνια στο μέλλον να αποτελεί σύμβολο επιτυχημένης ανάπτυξης της Ολοκληρωμένης Θαλάσσιας Πολιτικής.»
Κάθε χρόνο από το 2008, η Ευρωπαϊκή Ημέρα Ναυτιλίας είναι η γιορτή της ναυτικής κοινότητας, της πολιτιστικής της κληρονομιάς και της ναυτικής οικονομίας. Την 20 η Μαΐου κάθε χρόνου, η ημέρα αυτή φέρνει σε επαφή τους πολίτες, τους δημόσιους οργανισμούς, τις επιχειρήσεις και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών. Φέτος, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη
επιτυχία στη Βαλέτα (Μάλτα), συγκεντρώνοντας περισσότερους από 850 συμμετέχοντες, οι οποίοι συζήτησαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Την επόμενη χρονιά θα φιλοξενηθεί στη Βρέμη (Γερμανία) και θα είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και θα είναι αφιερωμένη στην καινοτομία και τις τεχνολογίες.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ