
Η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ανακοίνωσε ότι την 20η Ιουνίου 2013 πραγματοποιήθηκε η τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας με τη συμμετοχή αυτοπροσώπως ή δια αντιπροσώπου μετόχων εκπροσωπούντων 171.380.251 μετοχές, ήτοι ποσοστό 89,4% επί συνόλου 191.660.320 κοινών ονομαστικών μετοχών.
Η τακτική γενική συνέλευση έλαβε τις ακόλουθες αποφάσεις επί των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης:
1. Ενέκρινε τις ατομικές και ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρικής χρήσης 2012, την έκθεση του διοικητικού συμβουλίου καθώς και την έκθεση του ορκωτού ελεγκτή λογιστή.
Επίσης, η γενική συνέλευση ενημερώθηκε ότι η εταιρεία δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση 2012 λόγω ζημιών χρήσης.
– Συνολικός αριθμός έγκυρων ψήφων: 171.380.251, ήτοι ποσοστό 89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου. Ψήφισαν: Υπέρ 171.380.251 (89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου), Κατά 0, Λευκά / Αποχή 0.
2. Ενέκρινε την απαλλαγή των μελών του διοικητικού συμβουλίου και των ορκωτών ελεγκτών λογιστών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης 01.01.2012 – 31.12.2012.
Συνολικός αριθμός έγκυρων ψήφων: 171.380.251, ήτοι ποσοστό 89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου. Ψήφισαν: Υπέρ 171.380.251 (89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου), Κατά 0, Λευκά / Αποχή 0.
3. Εξέλεξε τον κ. Αθανάσιο Ξύνα του Γεωργίου ως τακτικό ορκωτό ελεγκτή για την εταιρική χρήση 2013 και ως αναπληρωματικό ορκωτό ελεγκτή τον κ. Βασίλειο Καζά του Κωνσταντίνου, από την εταιρία ορκωτών ελεγκτών «Grant Thornton A.E.».
– Συνολικός αριθμός έγκυρων ψήφων: 171.380.251, ήτοι ποσοστό 89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου. Ψήφισαν: Υπέρ 171.373.048 (89,4% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου), Κατά 7.203, Λευκά / Αποχή 0.
4. Δεν συζητήθηκε η έγκριση συμβάσεων και αμοιβών σύμφωνα με τα άρθρα 23 α και 24 του κ.ν. 2190/1920, καθόσον δεν υπάρχουν συμβάσεις και αμοιβές κατά τα προαναφερόμενα άρθρα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ