
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λαμβάνει γνώση της απόφασης των ελληνικών αρχών να κλείσουν την Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ), μιας απόφασης που έχει ληφθεί με πλήρη αυτονομία.
Η Επιτροπή δεν ζήτησε το κλείσιμο της ΕΡΤ αλλά ούτε αμφισβητεί τις αρμοδιότητες διαχείρισης του δημόσιου τομέα εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης. Η απόφαση των ελληνικών αρχών εντάσσεται στο πλαίσιο των μεγάλων και απαραίτητων προσπαθειών που καταβάλλουν για τον εκσυγχρονισμό της ελληνικής οικονομίας. Οι προσπάθειες αυτές περιλαμβάνουν τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας του δημόσιου τομέα.
Η Επιτροπή κατανοεί τη δύσκολη κατάσταση του προσωπικού της ΕΡΤ και αναμένει ότι οι απολύσεις που ανακοινώθηκαν θα γίνουν τηρώντας πλήρως το ισχύον νομικό πλαίσιο.
Η Επιτροπή υποστηρίζει το ρόλο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, ως αναπόσπαστου τμήματος της ευρωπαϊκής δημοκρατίας. Η Συνθήκη καθιστά σαφές ότι η διακυβέρνηση και οι στρατηγικές επιλογές σχετικά με τη δημόσια ραδιοτηλεόραση είναι αρμοδιότητα των κρατών μελών. Έτσι, μολονότι η Επιτροπή δεν μπορεί να υπαγορεύσει στα κράτη μέλη πώς θα οργανώσουν τη δημόσια ραδιοτηλεόρασή τους, θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε τον ρόλο των δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών οργανισμών όσον αφορά τις ευρωπαϊκές αξίες, υπό οιεσδήποτε οικονομικές συνθήκες: πολυφωνία και ποιότητα των μέσων ενημέρωσης καθώς και έκφραση πολιτισμικής πολυμορφίας. Γι ‘αυτό και χαιρετίζουμε τη δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης να συστήσει έναν οργανισμό ενημέρωσης που θα εκπληρώνει τη σημαντική λειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης και θα είναι οικονομικά βιώσιμος.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ