
Αποκλείστηκε από τον μειοδοτικό διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου το πλοίο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» της Blue Star Ferries το οποίο εξυπηρετούσε τη γραμμή Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Attica Group μόλις πληροφορήθηκαν «τα αποτελέσματα του μειοδοτικού διαγωνισμού του ΥΝΑ για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας μέχρι 31.10.2013 (αρ. Πρωτ. 3327.1/56/12), σύμφωνα με τα οποία η Επιτροπή διεξαγωγής του διαγωνισμού απέρριψε τη συμμετοχή της εταιρείας μας, κατά τρόπο που θίγει την κοινή λογική και δημιουργεί ερωτηματικά για την άσκηση της δημόσιας διοίκησης στη χώρα μας.
Στη συνέχεια η ανακοίνωση αναφέρει ότι «η Επιτροπή σε μία πρωτοφανή προσπάθεια εξεύρεσης λόγων αποκλεισμού μας, και μη δυνάμενη να εντοπίσει πραγματικό λόγο για το σκοπό αυτό, «εφηύρε» καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους αποκλεισμού μας από το διαγωνισμό.
Δεδομένου λοιπόν, ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα το οποίο επιλέγει να αφήσει τα νησιά μας χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, γιατί δήθεν λείπει μία λέξη από μία πρόταση ή γιατί δεν έχει προσκομισθεί μια σφραγίδα που όχι μόνο δεν απαιτείται από την προκήρυξη αλλά έχει και δια νόμου καταργηθεί, η εταιρεία μας δεν έχει άλλη επιλογή παρά να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους νησιώτες μας ότι είναι υποχρεωμένη να σταματήσει τη δρομολόγηση του πλοίου της ΔΙΑΓΟΡΑΣ από τις γραμμές Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος και επιστροφή και Πειραιάς-Αστυπάλαια-Κάλυμνος-Κως-Νίσυρος-Τήλος-Ρόδος και επιστροφή από 01.11.2012.
Εκφράζουμε τη βαθύτατη θλίψη μας για την εξέλιξη αυτή που δείχνει ότι δυστυχώς η πορεία της χώρας μας προς την αποκατάσταση ενός ευνομούμενου και λειτουργικού Ευρωπαϊκού κράτους είναι ακόμα μακρά».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ