
Τελικά δεν είναι μόνο τα εμπορευματοκιβώτια που προωθούν τις συμβάσεις παραχώρησης. Το λιμάνι του San Diego και η Dole Fresh Fruit Company θα υπογράψουν συμφωνία παραχώρησης διάρκειας 24,5 ετών η οποία καλύπτει μία έκταση 88,7 στρεμμάτων. Η συμφωνία δείχνει ότι η Dole θεωρεί ως στενό συνεργάτη της το λιμάνι του San Diego.
Η συγκεκριμένη συμφωνία είναι «μοναδική» καθ’ ότι η Dole επιλέγει συμφωνίες πέντε έως δέκα ετών. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Dole και το λιμάνι θα εργαστούν μαζί για την βελτίωση των υποδομών οι οποίες θα διευκολύνουν της διακίνηση φορτίου από το λιμάνι και θα βελτιώσουν το περιβάλλον για την γειτονική κοινότητα. Το λιμάνι θα επενδύσει περίπου $7.000.000 σε εγκαταστάσεις παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στα πλοία στο Tenth Avenue Marine Terminal, το οποίο θα εξυπηρετεί τα πλοία με φορτία της Dole, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κανονισμού California Air Resources Board. Ένας ακόμη όρος της συμφωνίας προβλέπει ότι η Dole θα χρησιμοποιεί μία αποθήκη εκτός του τερματικού σταθμού ώστε να μειώσει τις κινήσεις των φορτηγών οχημάτων στο Tenth Avenue Marine Terminal.
H Dole Fresh Fruit Company είναι θυγατρική της Dole Food Company, του μεγαλύτερου εισαγωγέα μπανάνας και δεύτερου μεγαλύτερου εισαγωγέα ανανά στην Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 90 χώρες και απασχολεί πάνω από 75.000 μόνιμο και εποχικό προσωπικό. Το λιμάνι του San Diego αποτελεί της πρώτη επιλογή της Dole για την διακίνηση φρέσκων φρούτων από την Νότια Αμερική προς την Βόρεια Αμερική. Το λιμάνι διαχειρίζεται κάθε χρόνο περίπου 95.000 TEU’s με φρούτα για λογαριασμό της Dole.
Περισσότερα για την συνεργασία παρόχων και χρηστών λιμενικών υπηρεσιών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ