
Τελικά δεν είναι μόνο τα εμπορευματοκιβώτια που προωθούν τις συμβάσεις παραχώρησης. Το λιμάνι του San Diego και η Dole Fresh Fruit Company θα υπογράψουν συμφωνία παραχώρησης διάρκειας 24,5 ετών η οποία καλύπτει μία έκταση 88,7 στρεμμάτων. Η συμφωνία δείχνει ότι η Dole θεωρεί ως στενό συνεργάτη της το λιμάνι του San Diego.
Η συγκεκριμένη συμφωνία είναι «μοναδική» καθ’ ότι η Dole επιλέγει συμφωνίες πέντε έως δέκα ετών. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Dole και το λιμάνι θα εργαστούν μαζί για την βελτίωση των υποδομών οι οποίες θα διευκολύνουν της διακίνηση φορτίου από το λιμάνι και θα βελτιώσουν το περιβάλλον για την γειτονική κοινότητα. Το λιμάνι θα επενδύσει περίπου $7.000.000 σε εγκαταστάσεις παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στα πλοία στο Tenth Avenue Marine Terminal, το οποίο θα εξυπηρετεί τα πλοία με φορτία της Dole, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του κανονισμού California Air Resources Board. Ένας ακόμη όρος της συμφωνίας προβλέπει ότι η Dole θα χρησιμοποιεί μία αποθήκη εκτός του τερματικού σταθμού ώστε να μειώσει τις κινήσεις των φορτηγών οχημάτων στο Tenth Avenue Marine Terminal.
H Dole Fresh Fruit Company είναι θυγατρική της Dole Food Company, του μεγαλύτερου εισαγωγέα μπανάνας και δεύτερου μεγαλύτερου εισαγωγέα ανανά στην Βόρεια Αμερική. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 90 χώρες και απασχολεί πάνω από 75.000 μόνιμο και εποχικό προσωπικό. Το λιμάνι του San Diego αποτελεί της πρώτη επιλογή της Dole για την διακίνηση φρέσκων φρούτων από την Νότια Αμερική προς την Βόρεια Αμερική. Το λιμάνι διαχειρίζεται κάθε χρόνο περίπου 95.000 TEU’s με φρούτα για λογαριασμό της Dole.
Περισσότερα για την συνεργασία παρόχων και χρηστών λιμενικών υπηρεσιών @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ