
Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα αποτελέσματα του υπουργείου Παιδείας τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα τα οποία διδάσκουν και ερευνούν γνωστικά αντικείμενα που εστιάζονται σε ναυτιλιακές επιστήμες συγκεντρώνουν σε γενικές γραμμές το αμείωτο ενδιαφέρον της νέας γενιάς. Τα σκήπτρα στις βάσεις εισαγωγής εξακολουθεί να κρατά γερά το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών) με επιτυχία για όσους συγκέντρωσαν πάνω από 18,48/20 στα μαθήματα που εξετάστηκαν. Η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων ακολουθεί με 17,22 και 17,69 για τους Μάχιμους και τους Μηχανικούς αντίστοιχα.
Έπονται οι ναυτιλιακοί οικονομολόγοι που επέλεξαν τον Πειραιά και το Αιγαίο με 14,46 και 13,07 αντίστοιχα. Στο Τμήμα Ναυπηγικής του ΤΕΙ Αθήνας εισάγονται όσοι έγραψαν πάνω από12,18 στα μαθήματα κατά μέσο όρο ενώ στο τμήμα Επιστημών της Θάλασσας στη Μυτιλήνη οι βάσεις ήταν σχετικά χαμηλές με 10,27 στα μαθήματα που εξετάστηκαν οι μαθητές.
Αναλυτικά οι βάσεις, σε συνολικά μόρια ,για τους απόφοιτους γενικού λυκείου ήταν:
Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών στο ΕΜΠ: 18.461 από18.421 το 2011
Ναυτικών Δοκίμων (Μηχανικοί) στον Πειραιά: 17.592 από 17.549
Ναυτικών Δοκίμων (Μάχιμοι) στον Πειραιά: 16.898 από 16.521
Ναυτιλιακών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιά: 16.475 από16.670 το 2011
Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Αιγαίου στη Χίο: 12.973 από12.729
Ναυπηγικής ΤΕΙ Αθήνας 11.121από 11.221 το 2011.
Επιστημών της Θάλασσας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στη Μυτιλήνη 9.311από 9.397
Τα Ναυτικά Χρονικά και το σύνολο της ναυτιλιακής οικογένειας εύχεται σε όλους τους φερέλπιδες της ναυτιλίας καλή επιτυχία στις σπουδές τους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ