
Άρχισε από χθες (Κυριακή) η μεταφορά των πρώτων παράνομων μεταναστών στο κέντρο προσωρινής κράτησης στην Αμυγδαλέζα.
Σε πρώτη φάση μεταφέρθηκαν 56 μετανάστες, ενώ τις επόμενες μέρες πρόκειται να μεταφερθούν άλλοι 144. Αυτή τη στιγμή στο κέντρο κράτησης είναι έτοιμες τρεις πτέρυγες με 52 οικίσκους χωρητικότητας περίπου 200 ατόμων. Όταν ολοκληρωθούν τα έργα υποδομής, το κέντρο κράτησης θα έχει τη δυνατότητα να στεγάσει περίπου 1.000 άτομα.
Η μεταφορά των πρώτων μεταναστών έγινε κάτω από τις διαμαρτυρίες των κατοίκων της περιοχής οι πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Αστυνομική Ακαδημία. Την ίδια στιγμή ο δήμος Αχαρνών εξαπέλυσε επίθεση κατά του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, τονίζοντας, ότι το άνοιγμα του κέντρου μεταναστών στην Αμυγδαλέζα «αποτελειώνει την πόλη».
Εν τω μεταξύ χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης επανέλαβε τη διαφωνία του για τη χρήση των κοντέινερς όπου επρόκειτο να στεγαστούν οι πρώτοι 1.000 παράνομοι μετανάστες, δηλώνοντας ότι τα κοντέινερ ανήκουν στη δικαιοδοσία του υπουργείου και έχουν κατασκευαστεί στο πλαίσιο του αντισεισμικού σχεδιασμού.
Απάντηση στις ανησυχίες έδωσε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, δηλώνοντας, μέσω facebook, ότι σέβεται τις αγωνίες και τους φόβους των τοπικών κοινωνιών: «Είμαι βέβαιος, όμως, ότι θα καταλαγιάσουν μόλις ζήσουν στην πράξη τη λειτουργία των Κέντρων Κλειστής Φιλοξενίας και δουν ότι η εγκληματικότητα περιορίζεται και οι συμμορίες δεν έχουν πια έδαφος να κινηθούν» έγραψε ο υπουργός επισημαίνοντας ότι: «Δεν θα κάνουμε τη χάρη αυτών που θέλουν μια Πολιτεία άπραγη, γυμνή και ανοχύρωτη, για να λεηλατούν σε βάρος της. Τηρούμε τη νομιμότητα, εφαρμόζουμε ευρωπαϊκές λύσεις, προστατεύουμε τα συμφέροντα της κοινωνίας αλλά και τα δικαιώματα των ίδιων των παράνομων μεταναστών. Η Ελλάδα διαθέτει συντεταγμένη Πολιτεία με υποδομές και πολιτικές, δεν είναι ξέφραγο αμπέλι. Το μεγαλύτερο μάθημα που διδασκόμαστε από την σημερινή ανθρωπιστική κρίση στο κέντρο της Αθήνας είναι ότι η διακυβέρνηση χωρίς πολιτικό κόστος -προσπαθώντας δηλαδή να ξεγελάσεις τον κόσμο και να αγνοήσεις τα προβλήματα κρατώντας τους πάντες ευχαριστημένους- στέλνει τον λογαριασμό στο μέλλον και μάλιστα με τόκο».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ