
Το διοικητικό συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. έλαβε τρεις αποφάσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (ΝΕΖ Πειραιώς-Περάματος), παρά τα προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν και τις ετήσιες ζημιές που υφίσταται ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. από την φθίνουσα πορεία της Ζώνης.
1. Προχώρησε σε ρύθμιση των χρεών οφειλετών-χρηστών χώρων του Ο.Λ.Π. Α.Ε. στις επισκευαστικές περιοχές του (Μόλο ΔΕΗ, Μόλο Δραπετσώνας, ΝΕΖ Περάματος). Οι δόσεις διακανονισμού καθορίζονται αναλόγως του οφειλόμενου ποσού από 12 έως 60, με μόνη προϋπόθεση την καταβολή προκαταβολής 10% της συνολικής διακανονιζόμενης οφειλής (όπως έγινε και στο δημόσιο).
2. Ενέκρινε το αποτέλεσμα διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Αποκατάσταση Ζημιών στη Μικρή Πλωτή Δεξαμενή του Ο.Λ.Π. στο Πέραμα» προϋπολογισμού 1.033.200 Ευρώ.
3. Ενέκρινε την άμεση επισκευή της Μεγάλης Πλωτής Δεξαμενής του Ο.Λ.Π. στο Πέραμα, προϋπολογισμού 230.625 Ευρώ.
Ο αριθμός των πλοίων τα οποία δεξαμενίσθηκαν στις δεξαμενές του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κατά το 2011 μειώθηκαν σε 112 πλοία έναντι 154 του 2010. Τα έσοδα από δεξαμενισμούς μειώθηκαν κατά 45,82%.
«Η φθίνουσα πορεία της Ζώνης, σε σχέση με τα προβλήματα που έχουν παρουσιασθεί στην Ελευσίνα και τον Σκαραμαγκά, δεν αφήνουν περιθώρια εφησυχασμού. Η κυβέρνηση, οι επιχειρηματίες του χώρου και τα συνδικάτα οφείλουν να βρουν άμεσες συμβιβαστικές λύσεις ανάκαμψης. Ιδιαίτερα η κυβέρνηση, της οποίας οι συνολικοί χειρισμοί για τα μεγάλα ναυπηγεία, οφείλουν να είναι άμεσοι. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. με ετήσιες ζημιές άνω των 4 εκ. ευρώ ετησίως από τις δραστηριότητες στήριξης της Ζώνης, παρά τις μειώσεις όλων των τιμολογίων του και για το 2012, δεν θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τα θέματα αυτά μόνος του. Παρότι οι μελέτες του για την ενεργοποίηση της ΝΑΥΣΟΛΠ βρίσκονται στην τελική φάση, η κρίση είναι συνολική και δεν αφορά μόνο την Ζώνη. Όλος ο κλάδος βρίσκεται σε κρίση». Με τα λόγια αυτά, ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. Γιώργος Ανωμερίτης, κάλεσε για μία ακόμα φορά την κυβέρνηση να λάβει, σε συνεννόηση με τα ευρωπαϊκά όργανα άμεσες λύσεις, για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της χώρας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ