
Την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και το πρόγραμμα ανάπτυξης των εργασιών της, ενέκρινε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας Συνδυασμένων Μεταφορών και Ανάπτυξης Λιμενικών Εγκαταστάσεων και Υπηρεσιών (OLP Consulting Logistics), η οποία είναι θυγατρική εταιρεία του Ο.Λ.Π. Α.Ε.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. και της εταιρείας, Γιώργος Ανωμερίτης “μετά τις συσκέψεις που έγιναν με άλλα ελληνικά λιμάνια (Σαντορίνη, Μύκονος, Κατάκολο, Αλεξανδρούπολη κ.ά.), η εταιρεία προχωράει στην υπογραφή προγραμματικών συμφωνιών, οι οποίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, όπως η σύνταξη γενικών λιμενικών σχεδίων (master plan) όπου δεν υπάρχουν, επενδυτικά και κατασκευαστικά σχέδια λιμενικών υποδομών, ανάληψη διαχείρισης λιμενικών υπηρεσιών και εφαρμογή σχεδίων ISPS.
O Ο.Λ.Π. Α.Ε., του οποίου ο κύκλος εργασιών είναι ίσος με τον κύκλο εργασιών όλων των μεγάλων λιμένων της χώρας, οφείλει με την τεχνογνωσία και την εμπειρία την οποία διαθέτει, να βοηθήσει στην ανάπτυξη όλων των λιμένων και κυρίως σε πρώτη φάση των λιμένων κρουαζιέρας.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. κάνει ένα μεγάλο αναπτυξιακό βήμα, έχοντας πλήρη γνώση της αναγκαίας για τα εθνικά συμφέροντα ανάπτυξης της λιμενικής βιομηχανίας, της οποίας ορισμένοι κλάδοι (όπως η κρουαζιέρα) είναι αλληλένδετοι”.
Η OLP Consulting/ Logistics και ο ΟΛΠ Α.Ε. παρέλαβαν τη νέα πρόσκληση εκδήλωσης δεσμευτικού ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για την ανάθεση του έργου “Ανάπτυξη Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου”. Όπως είναι γνωστό ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. ως εταιρεία του ευρύτερου δημόσιου τομέα βάσει του Ν. 3333/05 περί εμπορευματικών κέντρων δεν μπορεί να αποτελεί μέτοχο πλειοψηφίας. Σε κάθε περίπτωση εφόσον υπάρξουν προτάσεις και διαπραγματεύσεις υψηλού κύρους, βάσει παλαιότερης (του 2010) απόφασης του διοικητικού του συμβουλίου θα μπορούσε να συμμετάσχει σε διαχειριστικό σχήμα. Σημειώνεται ότι «κλειδί» για τα συμφέροντα του Ο.Λ.Π. Α.Ε. αλλά και για την παραχώρηση του Θριάσιου είναι η λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θριάσιου – Ικονίου, η οποία αναμένεται να λειτουργήσει εντός του θέρους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ