
Αύξηση εσόδων κατά 10% σε σχέση με το 2010 και EBITDA ύψους $1,06 δις, καθιστούν τα οικονομικά αποτελέσματα της APM Terminals για το 2011 τα καλύτερα στην ιστορία της εταιρείας σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο κ. Kim Fejfer.
Τα καθαρά κέρδη έπειτα από φόρους ήταν $649 εκατομμύρια και το Return On Investment διαμορφώθηκε στο 13,2%, όταν το αντίστοιχο μέγεθος για το 2010 ήταν 10,4%. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε: «Τα οικονομικά μεγέθη δείχνουν ότι η εταιρεία είναι στην σωστή κατεύθυνση για την επίτευξη του μακροοικονομικού μας στόχου, να καταστούμε ο καλύτερος και ο πλέον κερδοφόρος πάροχος λιμενικών υπηρεσιών στον κόσμο. Η κερδοφορία μας δίνει την δυνατότητα για την ανάπτυξή μας».
Οι περισσότεροι αναλυτές της λιμενικής βιομηχανίας, προβλέπουν ότι θα υπάρξει ανάγκη για πρόσθετη χωρητικότητα στους λιμένες την επόμενη δεκαετία, και η APM Terminals στοχεύει στο να αποσπάσει το μεγαλύτερο τμήμα αυτής της ανάπτυξης σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας. Όπως σημείωσε, η εταιρεία δέσμευσε περισσότερα από $3 δις για ανάπτυξη και επέκταση λιμενικών υποδομών το 2011, ενώ τα μεγέθη για το 2012 αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα.
Κατά το 2011 η APM Terminals εξασφάλισε την παρουσία της σε πέντε νέους λιμένες, το Poti στην Γεωργία, το Moin στην Κόστα Ρίκα, το Callao στο Περού, το Gothenburg στην Σουηδία και το Lazaro Cardenas στο Μεξικό.
Η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από πλοία της μητρικής εταιρείας στους τερματικούς σταθμούς της εταιρείας αυξήθηκε κατά 8% και διαμορφώθηκε στα 33,5 εκ. TEU. Ο όγκος διακίνησης από πελάτες εκτός της μητρικής εταιρείας, αυξήθηκε κατά 11% και πλέον αποτελεί το 46% του συνολικού όγκου διακίνησης της εταιρείας.
Περισσότερα για τους παγκόσμιους διαχειριστές λιμένων @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ