
Σε συνέχεια της αίτησης των Μινωικών Γραμμών για δρομολόγηση των δύο υπερσύχρονων ελληνικών πλοίων τους: H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, η διοίκηση της εταιρείας ενημερώνει το επιβατικό κοινό με τα ακόλουθα:
Τα παραπάνω πλοία, αδελφά των H/S/F ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο, αποτελούν στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα, ταχύτερα και πολυτελέστερα πλοία στην κατηγορία τους. Η ναυπήγησή τους ολοκληρώθηκε το 2002 και το 2001 αντίστοιχα, σε σχέση με τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ που εξυπηρετούν σήμερα τη δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, «ΕΛΥΡΟΣ», (έτος κατασκευής 1998 – 14 ετών) και «ΛΑΤΩ» (έτος κατασκευής 1975 – 37 ετών).
Με αυτή τη νέα επιχειρηματική τους κίνηση οι Μινωικές Γραμμές στοχεύουν:
Στη δημιουργία, εν μέσω ύφεσης, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ θα επανδρωθούν με Έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων.
Στην αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα Χανιά μέσω του διεθνούς δίκτυου μεταφορών που μόνο οι διαθέτουν στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων ομίλων μεταφορών δια θαλάσσης στην Ευρώπη.
Στην τήρηση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, όπως αυτός ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την αποκατάσταση συνθηκών ανταγωνιστικής αγοράς, με στόχο την οικονομική πρόοδο και την επίτευξη κοινωνικής ευημερίας.
Ως εκ τούτου, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών θεωρεί βέβαιο ότι, οι υποβληθείσες δηλώσεις της για δρομολόγηση των δύο υπερσύγχρονων δίδυμων πλοίων της H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ, στην προαναφερόμενη γραμμή από την 1η Απριλίου 2012, θα τύχουν της θετικής αποδοχής του αρμόδιου υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, χάριν της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τον εμπορικό κόσμο και περεταίρω της ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ