
Σε συνέχεια της αίτησης των Μινωικών Γραμμών για δρομολόγηση των δύο υπερσύχρονων ελληνικών πλοίων τους: H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, η διοίκηση της εταιρείας ενημερώνει το επιβατικό κοινό με τα ακόλουθα:
Τα παραπάνω πλοία, αδελφά των H/S/F ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο, αποτελούν στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα, ταχύτερα και πολυτελέστερα πλοία στην κατηγορία τους. Η ναυπήγησή τους ολοκληρώθηκε το 2002 και το 2001 αντίστοιχα, σε σχέση με τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ που εξυπηρετούν σήμερα τη δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, «ΕΛΥΡΟΣ», (έτος κατασκευής 1998 – 14 ετών) και «ΛΑΤΩ» (έτος κατασκευής 1975 – 37 ετών).
Με αυτή τη νέα επιχειρηματική τους κίνηση οι Μινωικές Γραμμές στοχεύουν:
Στη δημιουργία, εν μέσω ύφεσης, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ θα επανδρωθούν με Έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων.
Στην αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα Χανιά μέσω του διεθνούς δίκτυου μεταφορών που μόνο οι διαθέτουν στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων ομίλων μεταφορών δια θαλάσσης στην Ευρώπη.
Στην τήρηση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, όπως αυτός ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την αποκατάσταση συνθηκών ανταγωνιστικής αγοράς, με στόχο την οικονομική πρόοδο και την επίτευξη κοινωνικής ευημερίας.
Ως εκ τούτου, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών θεωρεί βέβαιο ότι, οι υποβληθείσες δηλώσεις της για δρομολόγηση των δύο υπερσύγχρονων δίδυμων πλοίων της H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ, στην προαναφερόμενη γραμμή από την 1η Απριλίου 2012, θα τύχουν της θετικής αποδοχής του αρμόδιου υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, χάριν της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τον εμπορικό κόσμο και περεταίρω της ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…

Δύο μόλις εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2025, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφει ένα σημαντικό ορόσημο, με τις διά θαλάσσης…

Η λειψυδρία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς οι μειωμένες βροχοπτώσεις και οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ετών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τα υδατικά…

Σε κατάσταση ακυβερνησίας βρίσκεται δεξαμενόπλοιο με σημαία Λιβερίας και 28μελές πλήρωμα, στη θαλάσσια περιοχή 12,7 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Σκύρου, λόγω απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας…

Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ