
Σε συνέχεια της αίτησης των Μινωικών Γραμμών για δρομολόγηση των δύο υπερσύχρονων ελληνικών πλοίων τους: H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, η διοίκηση της εταιρείας ενημερώνει το επιβατικό κοινό με τα ακόλουθα:
Τα παραπάνω πλοία, αδελφά των H/S/F ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ηράκλειο – Πειραιάς – Ηράκλειο, αποτελούν στην Ελλάδα τα μεγαλύτερα, ταχύτερα και πολυτελέστερα πλοία στην κατηγορία τους. Η ναυπήγησή τους ολοκληρώθηκε το 2002 και το 2001 αντίστοιχα, σε σχέση με τα δύο πλοία της ΑΝΕΚ που εξυπηρετούν σήμερα τη δρομολογιακή γραμμή Πειραιάς – Χανιά – Πειραιάς, «ΕΛΥΡΟΣ», (έτος κατασκευής 1998 – 14 ετών) και «ΛΑΤΩ» (έτος κατασκευής 1975 – 37 ετών).
Με αυτή τη νέα επιχειρηματική τους κίνηση οι Μινωικές Γραμμές στοχεύουν:
Στη δημιουργία, εν μέσω ύφεσης, επιπλέον θέσεων εργασίας, με δεδομένο ότι τα υπό ελληνική σημαία πλοία H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ θα επανδρωθούν με Έλληνες ναυτικούς, ενώ χάριν της λειτουργίας της νέας αυτής γραμμής, θα δημιουργηθούν επιπλέον θέσεις εργασίας στην πόλη αλλά και στο λιμάνι των Χανίων.
Στην αύξηση της τουριστικής κίνησης προς τα Χανιά μέσω του διεθνούς δίκτυου μεταφορών που μόνο οι διαθέτουν στην Ελλάδα, ως μέλος ενός εκ των μεγαλύτερων ομίλων μεταφορών δια θαλάσσης στην Ευρώπη.
Στην τήρηση των αρχών του ελεύθερου ανταγωνισμού, όπως αυτός ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για την αποκατάσταση συνθηκών ανταγωνιστικής αγοράς, με στόχο την οικονομική πρόοδο και την επίτευξη κοινωνικής ευημερίας.
Ως εκ τούτου, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών θεωρεί βέβαιο ότι, οι υποβληθείσες δηλώσεις της για δρομολόγηση των δύο υπερσύγχρονων δίδυμων πλοίων της H/S/F ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ και H/S/F ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ, στην προαναφερόμενη γραμμή από την 1η Απριλίου 2012, θα τύχουν της θετικής αποδοχής του αρμόδιου υπουργού Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, χάριν της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τον εμπορικό κόσμο και περεταίρω της ενίσχυσης του υγιούς ανταγωνισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ