Ο Πειραιάς σε περίοδο βαθειάς ύφεσης θα δημιουργήσει ελπίδα ανάπτυξης;

Ο Πειραιάς σε περίοδο βαθειάς ύφεσης θα δημιουργήσει ελπίδα ανάπτυξης;

9
Ο Πειραιάς σε περίοδο βαθειάς ύφεσης θα δημιουργήσει ελπίδα ανάπτυξης;

Σχετικά με τη δήλωση του δημάρχου Πειραιώς, Β. Μιχαλολιάκου για ανακατασκευή της «Παγόδας» και τη μετατροπή της εκ νέου σε Εκθεσιακό Κέντρο με παράλληλη εγκατάλειψη του επενδυτικού προγράμματος του Ο.Λ.Π Α.Ε. η διοίκηση του Οργανισμού διευκρινίζει τα ακόλουθα:

“Η αναστολή λειτουργίας της «Παγόδας» και η μεταφορά των Ποσειδωνίων σε χώρους εκτός Πειραιά έγινε το 2006.

Το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. αποφάσισε στις 28 Σεπτεμβρίου 2006 τη δημιουργία Διεθνούς Συνεδριακού, Εκθεσιακού και Επιχειρηματικού Κέντρου στη θέση «Παλατάκι», εντός της λιμενικής ζώνης, στο οποίο θα διοργανώνονται και τα «Ποσειδώνια». Ο διαγωνισμός διεξήχθη στις 27.11.2007, το έργο κατεκυρώθη στις 25.01.2008, ενώ το 2006, το 2009 και το 2011 έλαβε έγκριση της ΕΣΑΛ, Μελέτη Περιβαλλοντικών Όρων και Κυκλοφοριακή Μελέτη. Το κοινοπρακτικό σχήμα, στο οποίο με σύμβαση παραχώρησης κατεκυρώθη το έργο, ιδιωτικής δαπάνης 90 εκατ. ευρώ, πρόκειται άμεσα, μετά την ήδη ολοκληρωθείσα συλλογή όλων των απαιτούμενων αδειών να ξεκινήσει την κατασκευή του έργου. Η τότε διοίκηση του Ο.Λ.Π. Α.Ε. στις 20.11.2006 διαβεβαίωνε τη Βουλή ότι «για την Απόφαση αυτή του Ο.Λ.Π. ενημερώθηκαν έγκαιρα η πολιτική και πολιτειακή ηγεσία, η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, ο Δήμος Πειραιά, καθώς και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών τάξεων μετά από διαβουλεύσεις ενός έτους και εξεδηλώθη σύμφωνη γνώμη».

Η ανάγκη δημιουργίας μεγάλου Ξενοδοχείου 5* αποτελεί πάγιο αίτημα όλων των φορέων του Πειραιά από το 2002. Ο Ο.Λ.Π. συμπεριέλαβε στο επενδυτικό του πρόγραμμα με ομόφωνη απόφαση του Δήμου Πειραιά, της Νομαρχίας και όλων των φορέων της Πόλης, το έργο της παραχώρησης του κτιρίου της «Παγόδας» για μετατροπή του σε ξενοδοχείο 5*, με σύμβαση παραχώρησης, ιδιωτικής δαπάνης 60 εκ. ευρώ. Ο διεθνής διαγωνισμός βρίσκεται σε εξέλιξη και λήγει στις 02.04.2012. Λιμάνι ή Αεροδρόμιο χωρίς ξενοδοχείο παγκοσμίως δεν υπάρχει. Πολύ περισσότερο όταν ο Πειραιάς λόγω κρουαζιέρας γίνεται διεθνής κόμβος (hub) και λόγω άρσης του cabotage μεγάλο home port, με τεράστιες ανάγκες ξενοδοχειακών υποδομών, που σήμερα δεν υπάρχουν.

Η σημερινή διοίκηση του Ο.Λ.Π. Α.Ε. στηρίζει τις διαχρονικές επενδυτικές προσπάθειες για την ανάπτυξη του Λιμανιού και της Πόλης. Το επενδυτικό πρόγραμμα του Ο.Λ.Π. Α.Ε., έχει εγκριθεί από τον Δήμο Πειραιά, τη Νομαρχία, την Περιφέρεια, όλους τους παραγωγικούς φορείς του Πειραιά, την Κυβέρνηση και τη Βουλή. Ένα πρόγραμμα ύψους 600 εκατ.ευρώ, με πλήρη πλέον ωριμότητα και χρηματοδότηση, το οποίο σε καιρούς βαθειάς ύφεσης θα δημιουργήσει ελπίδα ανάπτυξης, νέων θέσεων εργασίας και επιχειρηματικής άνθισης στην πόλη του Πειραιά, που οφείλει να ξαναγίνει με έργα και όχι με λόγια το κέντρο της ναυτιλίας, του τουρισμού και του πολιτισμού της χώρας”.

 

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.