
Στην πορεία της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε χθες ο υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην ακτοπλοΐα τονίζοντας ότι “το υπουργείο ολοκλήρωσε το πόρισμα, το οποίο έχει κατατεθεί στους ανωτέρους για να λάβουν γνώση. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, συνέχισε, είναι η ρευστότητα και τα καύσιμα και παρακολουθούμε με αγωνία το νέο ράλι τιμών εξαιτίας των γεγονότων στον Κόλπο και εάν έχουμε κάποια δραματική αλλαγή τιμών προς τα πάνω τότε θα υπάρχει μεγάλη αστάθεια”
“Για αυτό πρέπει να λάβουμε εγκαίρως προστατευτικά μέτρα για να αποφύγει η κυβέρνηση το ενδεχόμενο να διορθώσει μία ζημιά εκ των υστέρων, γιατί εάν μία εταιρεία δεν θα έχει ρευστό να πάρει καύσιμα, θα σταματήσει τα δρομολόγια και θα πρέπει το κράτος να βρει καράβια”.
Τέλος, αναφερόμενος στις πολιτικές εξελίξεις ο κ. Γεωργιάδης, υπογράμμισε ότι πρέπει να γίνει αποτελεσματική η κυβέρνηση Παπαδήμου και αυτό δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αν η Νέα Δημοκρατία είναι συμπολίτευση και αντιπολίτευση και αν το ΠΑΣΟΚ ασχολείται με το αν θα υπάρχει ως κόμμα αύριο ή ποιόν θα έχει αρχηγό. ΄Η θα κάνουμε αποτελεσματική κυβέρνηση ή θα πάμε για εκλογές. Τώρα προλαβαίνουμε. Αρχές Φεβρουαρίου μπορούμε να έχουμε νέα κυβέρνηση”, τόνισε ο υφυπουργός.
Υπενθυμίζεται ότι στη διάρκεια της κοινής συνέντευξης με θέμα την αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, δήλωσε ότι η ΝΔ δεσμεύεται για την επανασύσταση του ΥΕΝ, ενώ από την πλευρά του, ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι εξετάζεται το θέμα της θεσμοθέτησης της ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης και σημείωσε ότι σε αυτό υπάρχει και η θετική γνώμη της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ), προσθέτοντας πως οι ιδιωτικές ναυτικές σχολές θα μπορούν να δίνουν μέχρι και δίπλωμα πλοιάρχου.
Σε ερώτηση των «Ναυτικών Χρονικών» για το ποσό των χρημάτων που διαθέτει το Ταμείο Ναυτικής Εκπαίδευσης ο υφυπουργός απάντησε ότι ο προϋπολογισμός της ναυτικής εκπαίδευσης βαίνει μειούμενος και είναι ελλειμματικός κατά 7 εκ. ευρώ. «Τα χρήματα που έχουμε στη διάθεσή μας επαρκούν έως τον Ιούλιο. Το Ταμείο Ναυτικής Εκπαίδευσης χρειάζεται 17 εκ. ευρώ και σήμερα φθάνουμε μετά βίας τα 11 εκατομμύρια ευρώ» δήλωσε χαρακτηριστικά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ