
Η International Association of Ports and Harbors (IAPH) σε συνεργασία με το World Shipping Council (WSC), το International Chamber of Shipping (ICS) και την BIMCO καταβάλλουν προσπάθειες ώστε να ενθαρρύνουν τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό να προβεί σε προσθήκη στην Διεθνή Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ζωής στην Θάλασσα (SOLAS). Οι Οργανισμοί σημειώνουν ότι σύμφωνα με την SOLAS,θα πρέπει να απαιτείται για την φόρτωση ενός εμπορευματοκιβωτίου σε ένα πλοίο, τόσο η λιμενική εγκατάσταση όσο και το πλοίο να επαληθεύουν το βάρος του εμπορευματοκιβωτίου. Η ανακοίνωση αυτή ήλθε στην επιτροπή DSC του ΙΜΟ, η οποία είναι υπεύθυνη για την βελτίωση της ασφάλειας στην στοιβασία των εμπορευματοκιβωτίων και την λειτουργία των πλοίων. Στην ουσία συνεχίζει τις προσπάθειες να δημιουργήσει μία απαίτηση στην SOLAS ώστε τα έμφορτα προς εξαγωγή εμπορευματοκιβώτια να επαληθεύονται για το βάρος τους πριν την φόρτωση στο πλοίο. Η επιτροπή θα εξετάσει αυτήν την απαίτηση στην επόμενη συνεδρίασή της τον Σεπτέμβριο του 2012.
«Η μέτρηση του βάρους των εμπορευματοκιβωτίων ώστε να επαληθεύεται το βάρος που έχει δηλωθεί είναι η σωστή πρακτική ασφάλειας και λειτουργίας. Υπάρχει επαρκή εμπειρία με παρόμοιες απαιτήσεις στις Η.Π.Α., γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι εφικτή η εφαρμογή του μέτρου από τεχνολογική και εμπορική άποψη». Η δήλωση αυτή ανήκει στον Geraldine Knatz, Πρόεδρο της ΙΑΡΗ και Διευθύνων Σύμβουλο του λιμένα του Λος Άντζελες.
Ο Peter Hinchliffe, Γενικός Γραμματέας του ICS, πρόσθεσε ότι γνωρίζοντας το ακριβές βάρος ενός εμπορευματοκιβωτίου βοηθάει στην βελτίωση της ασφάλειας του πλοίου, της ασφάλειας στους λιμένες και της ασφάλειας στις χερσαίες μεταφορές.
«Δεν υπάρχει σοβαρός λόγος να συνεχίσουμε να αγνοούμε το ακριβές βάρος του εμπορευματοκιβωτίου. Η υποστήριξη της ΙΑΡΗ σε αυτήν την πρωτοβουλία αποτελεί μία θετική εξέλιξη» δήλωσε ο Torben Skaanild, Γενικός Γραμματέας της BIMCO.
Το WSC, το ICS, η BIMCO, η IAPH, τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη και οι κυβερνήσεις θα διαβουλευτούν κατά την διάρκεια του 2012 σχετικά με την δημιουργία των κατευθύνσεων για το πώς θα εφαρμόσουν τις απαιτήσεις για την ζύγιση των εμπορευματοκιβωτίων.
Περισσότερα για τους εμπορικούς λιμένες @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ