
Το λιμάνι Dongjiakou στην Κίνα θα προχωρήσει σε επένδυση για την κατασκευή δύο πρόσθετων τερματικών σταθμών σιδηρομεταλλεύματος. Η εξέλιξη αυτή είναι αναγκαία προκειμένου το λιμάνι να είναι σε θέση να εξυπηρετεί τα πλοία της VALE τα οποία είναι τα μεγαλύτερα φορτηγά πλοία στον κόσμο. Η εταιρεία VALE είναι εταιρεία εξόρυξης σιδηρομεταλλεύματος στην Βραζιλία και έχει δημιουργήσει τον δικό της στόλο από φορτηγά πλοία. Μόνο το 2011 η εταιρεία παρέλαβε έξι πλοία χωρητικότητας περίπου 300.000 τόνων (από τα μεγαλύτερα στον κόσμο) τα οποία εξυπηρετούν αυτή την περίοδο την αγορά της Ιταλίας και του Ομάν, αναμένοντας την άρση των εμποδίων που υπάρχουν για την εξυπηρέτηση και της Κινεζικής αγοράς.
Το λιμάνι Dongjiakou, μαζί με τα λιμάνια Majishan και Dalian είναι μεταξύ των λίγων λιμένων στην Κίνα που μπορούν να εξυπηρετήσουν τα τεράστια, σε χωρητικότητα, φορτηγά πλοία της VALE (γνωστά και ως Valemaxes). Ήδη στο Dongjiakou έχουν ξεκινήσει την δοκιμαστική λειτουργία του τερματικού σταθμού με δεδομένα τέτοια ώστε να δουν αν μπορεί να ανταποκριθεί στην εξυπηρέτηση των πλοίων της Vale. Σύμφωνα με αξιωματούχο του λιμανιού, ο τερματικός σταθμός δέχθηκε περίπου 40-50 φορτηγά πλοία μεσαίου μεγέθους και ένα φορτηγό 300.000 τόνων το οποίο όμως δεν ήταν σε πλήρη φόρτωση. Με βάση τις εκτιμήσεις του απαιτείται η επίλυση ορισμένων τεχνικών προβλημάτων προτού το λιμάνι μπορέσει να εξυπηρετήσει τα Valemaxes. Ανάμεσα στα προβλήματα που εντοπίστηκαν είναι η ασφαλής πλοήγηση εντός του λιμένα.
Οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις για δύο νέους τερματικούς σταθμούς που θα μπορούν να εξυπηρετούν φορτηγά πλοία 388.000 τόνων, δεν θα είναι έτοιμες εγκαίρως και για το λόγο αυτό το λιμάνι ψάχνει να βρει λύσεις στις υπάρχουσες υποδομές.
Περισσότερα για τις λιμενικές επενδύσεις @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ