
Τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου αναφέρουν ότι η ανάπτυξη θα είναι 5,8% το 2011, αντί για 6,5% που ήταν η αρχική πρόβλεψη.
Η κρίση χρέους της Ευρωζώνης επηρέασε και τον κλάδο της ναυτιλίας, με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για μία κατάσταση χειρότερη από εκείνη 2008. “Η ευρωπαϊκή κρίση χρέους θα είναι εδώ για αρκετό καιρό και θα συμβάλλει στη μεταβλητότητα της ναυτιλιακής αγοράς”, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters
στέλεχος της Credit Suisse στο περιθώριο διεθνούς ναυτιλιακού συνεδρίου στην Κίνα.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου μείωσε τις προσδοκίες για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου το 2011 στο 5,8% από 6,5% που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση. Επίσης το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο μείωσε την παγκόσμια ανάπτυξη στο 4% για το 2011 και το 2012, από 4,3% και 4,5% αντίστοιχα των προηγούμενων εκτιμήσεων. Η πτώση των ρυθμών του εμπορίου και της ανάπτυξης έρχεται σε μία περίοδο που ο παγκόσμιος στόλος αυξάνει με ρυθμούς υψηλότερους της ζήτησης.
Η διεθνής Ένωση πλοιοκτητών η Bimco, αναφέρει ότι ο παγκόσμιος στόλος δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου θα αυξηθεί φέτος κατά 9% και το επόμενο έτος κατά 7%, την ίδια στιγμή που σύμφωνα με το Διεθνή Οργανισμό Ενέργειας η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου θα είναι 1,1% για το τρέχον έτος και 1,4% για το 2012.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…

Οκτώ χώρες του ΟPEC+ συμφώνησαν να αυξήσουν την παραγωγή πετρελαίου τον Δεκέμβριο κατά 137.000 βαρέλια ημερησίως και στη συνέχεια να σταματήσουν τις αυξήσεις της…

Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ