
Για δύο μήνες παρατείνονται οι συμβάσεις για τις άγονες γραμμές που λήγουν στις 31 Οκτωβρίου, σύμφωνα με απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.
Από τις 35 ακτοπλοϊκές γραμμές, οι 13 ανήκουν στη γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιώτικης Πολιτικής και οι άλλες 22 στη διεύθυνση Θαλασσίων Υποθέσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Στην διάρκεια της συνεδρίασης εκπρόσωποι εταιρειών ζήτησαν αύξηση των μισθωμάτων για τα πλοία επικαλούμενοι την αύξηση του κόστους των καυσίμων.
Το ΣΑΣ γνωμοδότησε θετικά και για την διενέργεια των διαγωνισμών αλλά δεν έχει γνωστοποιηθεί πόσες γραμμές θα δημοπρατηθούν τελικά για το 2012 καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τα χρήματα που θα διαθέσει το υπουργείο Οικονομικών για επιδοτήσεις.
Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών έκοψε δύο άγονες γραμμές (Θεσσαλονίκη – Κυκλάδες – Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη) για τις οποίες ωστόσο δεν είχε εκδηλωθεί ενδιαφέρον ούτε πέρυσι, ενώ υπάρχει εκκρεμότητα με την άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας. Ο σχεδιασμός προβλέπει την επιδότηση της μισής απόστασης, έτσι ώστε συνολικά να μη μειωθούν τα δρομολόγια.
Τέλος σε ορισμένες γραμμές σημειώθηκε και αύξηση του μισθώματος. Πρόκειται για τοπικές γραμμές στη Λήμνο και στην Κάλυμνο, οι οποίες ήταν ζημιογόνες για τους πλοιοκτήτες της περιοχής.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ένοπλοι επιτέθηκαν σήμερα σε δεξαμενόπλοιο στα ανοικτά των ακτών της Μογκαντίσου, πυροβολώντας εναντίον του πλοίου αφού προσπάθησαν να επιβιβαστούν σε αυτό, στο πρώτο φερόμενο…

Εξ αφορμής της επικείμενης δημοσίευσης του STIP – Σχεδίου Επενδύσεων για Βιώσιμες Μεταφορές, η A4E και η European Shipowners | ECSA επαναλαμβάνουν το αίτημά…

Η WIMA διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά την Έκθεση Εταιρειών & Ημερίδα Περιναυτιλιακού Ενδιαφέροντος, μετά την ιδιαίτερα επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση, η οποία έτυχε θερμής…

Το 2025 έχει αποτελέσει μέχρι στιγμής έτος με σημαντικές γεωπολιτικές αναταράξεις, υπενθυμίζοντας εκ νέου τον αντίκτυπο των εξωτερικοτήτων στο διεθνές ναυτιλιακό στερέωμα. Ως εκ…

Η Ινδία κάνει ένα φιλόδοξο τεχνολογικό άλμα προς την ενεργειακή ανεξαρτησία και τη βιωσιμότητα, αναπτύσσοντας νέας γενιάς μικρούς πυρηνικούς αντιδραστήρες, ισχύος 200 MW. Η…

Σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης του στόλου της προχώρησε πρόσφατα η ναυτιλιακή εταιρεία Yang Ming, με έδρα την Ταϊβάν. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία, που δραστηριοποιείται…

Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, η αγορά των δεξαμενόπλοιων παραμένει ανθεκτική, καθώς εισέρχεται στην τελική ευθεία του έτους. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη…

Οριστική φαίνεται να είναι η αλλαγή σελίδας για τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία, ύστερα από περισσότερα από δέκα χρόνια στασιμότητας, παρουσιάζουν πλέον σαφή σημάδια…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ