
Αποστάσεις από την παραίτηση του πρώην αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Χ. Παμπούκη, πήρε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που παραχώρησε σήμερα σε ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι.
Η κα. Διαμαντοπούλου χαρακτήρισε την παραίτηση ως μία «λάθος κίνηση που έγινε σε λάθος στιγμή και με λάθος τρόπο», ενώ για ακόμη μία φορά στήριξε την πολιτική του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου για την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
«Η ναυτιλία και ο τουρισμός είναι βαριά ατομικά όπλα της κυβέρνησης και θεωρώ ότι τα διαχειρίζεται μία χαρά το υπουργείο Ανάπτυξης» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πολιτικοί κύκλοι επιμένουν ότι η παραίτηση του κ. Παμπούκη, δεν ήταν «κεραυνός εν αιθρία», καθώς είχε προϊδεάσει για το είδος και το εύρος της αντίδρασής του, εάν δεν λυνόταν το θέμα με τη λειτουργία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Η διαχείριση από κυβερνητικής πλευράς ήταν να ανατεθεί σε επιτροπή να μελετήσει το θέμα και να εισηγηθεί αρμοδίως. Η διαπίστωση ότι η επιτροπή κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, ανάγκασε τον κ. Παμπούκη να προειδοποιήσει και να απειλήσει, από τις αρχές Αυγούστου, με παραίτηση.
Η τάση αυτή ενισχύθηκε όταν, στη συνάντηση που έγινε, την περασμένη Δευτέρα με τον πρωθυπουργό, στην οποίαν μετείχαν οι υπουργοί Δημ. Ρέππας, Μιχ. Χρυσοχοΐδης, Χρ. Παπουτσής και η κα Ρεγγίνα Βάρτζελη, δεν υπήρξε το αποτέλεσμα που ανέμενε ο κ. Παμπούκης, ο οποίος τις επόμενες ώρες, δημοσίως από το κρατικό κανάλι της ΕΡΤ δήλωσε την επιθυμία επανασύστασης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Οι εσωτερικές πολιτικές «τρίπλες» με πρώτη την αντίδραση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στο προχθεσινό υπουργικό Συμβούλιο, και δεύτερη τη στάση του υπουργού Ανάπτυξης, Μιχ. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος αν και παρών δεν απάντησε στις βολές που δέχθηκε ο άμεσος συνεργάτης του, Χάρης Παμπούκης, ήταν οι καταλύτες που τον οδήγησαν στην παραίτηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ