
Αποστάσεις από την παραίτηση του πρώην αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Χ. Παμπούκη, πήρε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης που παραχώρησε σήμερα σε ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι.
Η κα. Διαμαντοπούλου χαρακτήρισε την παραίτηση ως μία «λάθος κίνηση που έγινε σε λάθος στιγμή και με λάθος τρόπο», ενώ για ακόμη μία φορά στήριξε την πολιτική του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου για την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
«Η ναυτιλία και ο τουρισμός είναι βαριά ατομικά όπλα της κυβέρνησης και θεωρώ ότι τα διαχειρίζεται μία χαρά το υπουργείο Ανάπτυξης» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Πολιτικοί κύκλοι επιμένουν ότι η παραίτηση του κ. Παμπούκη, δεν ήταν «κεραυνός εν αιθρία», καθώς είχε προϊδεάσει για το είδος και το εύρος της αντίδρασής του, εάν δεν λυνόταν το θέμα με τη λειτουργία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Η διαχείριση από κυβερνητικής πλευράς ήταν να ανατεθεί σε επιτροπή να μελετήσει το θέμα και να εισηγηθεί αρμοδίως. Η διαπίστωση ότι η επιτροπή κινείται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς, ανάγκασε τον κ. Παμπούκη να προειδοποιήσει και να απειλήσει, από τις αρχές Αυγούστου, με παραίτηση.
Η τάση αυτή ενισχύθηκε όταν, στη συνάντηση που έγινε, την περασμένη Δευτέρα με τον πρωθυπουργό, στην οποίαν μετείχαν οι υπουργοί Δημ. Ρέππας, Μιχ. Χρυσοχοΐδης, Χρ. Παπουτσής και η κα Ρεγγίνα Βάρτζελη, δεν υπήρξε το αποτέλεσμα που ανέμενε ο κ. Παμπούκης, ο οποίος τις επόμενες ώρες, δημοσίως από το κρατικό κανάλι της ΕΡΤ δήλωσε την επιθυμία επανασύστασης του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Οι εσωτερικές πολιτικές «τρίπλες» με πρώτη την αντίδραση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στο προχθεσινό υπουργικό Συμβούλιο, και δεύτερη τη στάση του υπουργού Ανάπτυξης, Μιχ. Χρυσοχοΐδη, ο οποίος αν και παρών δεν απάντησε στις βολές που δέχθηκε ο άμεσος συνεργάτης του, Χάρης Παμπούκης, ήταν οι καταλύτες που τον οδήγησαν στην παραίτηση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ