
Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρης Παμπούκης μιλώντας χθες σε κρατικό κανάλι τηλεόρασης τόνισε ότι η επανασύσταση του ΥΕΝ με το Λιμενικό Σώμα –το οποίο θα πρέπει να αναλάβει ξανά τα παραδοσιακά του καθήκοντα-, αποτελεί καθολικό αίτημα.
Ο κ. Παμπούκης ανακοίνωσε επίσης, ότι το υπουργείο ετοιμάζει ένα «new deal», το οποίο αφορά όλους τους κλάδους και παράγοντες της ναυτιλίας μέσω του οποίου θα δίνονται κίνητρα που θα αλληλοσυνδέονται και αλληλοσυμπληρώνονται. Σημείωσε δε ότι με το νέο κλαδικό συμβόλαιο θα επιτευχθεί πολύ γρήγορα πρωτογενές πλεόνασμα, όπως έχει ζητήσει από όλους ο πρωθυπουργός.
Ο υπουργός δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά στους Έλληνες ναυτικούς, τονίζοντας ότι η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία δεν προχώρησε σε απεργιακές κινητοποιήσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού και ότι έχει δεσμευτεί ο ίδιος για ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Παμπούκη, ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, δήλωσε: «Στην αρχή κατήργησαν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Στον πρώτο ανασχηματισμό το επανασύστησαν. Στο δεύτερο, το καταργούν και πάλι. Σήμερα, έρχεται ο κ. Παμπούκης και ομολογεί ότι αυτό ήταν λάθος.
Μάλιστα, ο ίδιος «νίπτει τας χείρας του», λέγοντας ότι «εγώ έχω θέσει τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Εχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου!». Τρικυμία εν κρανίω Κυβερνητικό αλαλούμ, δυστυχώς, σε έναν από τους βασικούς πρωταθλητές της οικονομίας, όπως είναι η ελληνική ναυτιλία. Η Ν.Δ. τάσσεται υπέρ της σύστασης αυτόνομων υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Τουρισμού».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ