
Μία δημόσια συζήτηση έχει ξεκινήσει στο Μαϊάμι με στόχο να υπάρξει μία εις βάθος ανάλυση για την πιθανή διαπλάτυνση του δίαυλου ναυσιπλοΐας στα Key West, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια. Σε μία ημερίδα που έλαβε χώρα, δόθηκαν στους πολίτες όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το συγκεκριμένο project και ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς (Πολιτεία, πολίτες κ.α.).
Το Σώμα Μηχανικών του στρατού των ΗΠΑ (US Army Corps of Engineers), στην προκαταρκτική μελέτη που συνέταξε, κρίνει το έργο ως οικονομικά βιώσιμο, ενώ το κόστος του εκτιμάται στα $35 εκ.
Σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, το επόμενο βήμα του project είναι η έγκρισή του από την Key West City Commission καθώς και την ανάληψη του 50% του κόστους εκπόνησης της ολοκληρωμένης μελέτης του έργου (κόστους $5 εκ.) η οποία θα περιλαμβάνει αναλυτικά στοιχεία για την οικονομική και περιβαλλοντική επίπτωση του έργου.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η εκβάθυνση και η επιχωμάτωση απαγορεύεται στο θαλάσσιο καταφύγιο των Key West της Φλόριδα, καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος καταστροφής των κοραλλιογενών υφάλων που υπάρχουν στην περιοχή. Εκπρόσωπος του θαλάσσιου καταφυγίου σημείωσε ότι η αλλαγή των κανονισμών απαιτεί την αναθεώρησή τους σύμφωνα με την National Environmental Policy Act και κάτι τέτοιο θα διαρκέσει δύο με τρία χρόνια τουλάχιστον.
Ο υπεύθυνος λιμενικών λειτουργιών του Δήμου, κ. Jim Fitton σημείωσε ότι αν δεν διαπλατυνθεί ο δίαυλος ναυσιπλοΐας, τα Key West δεν πρόκειται ποτέ να καταστούν ένας ελκυστικός ενδιάμεσος σταθμός για τα πλοία της κρουαζιέρας. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «θα μας προσπερνούν και θα κατευθύνονται στο Μεξικό», ενώ εξέφρασε φόβους ότι ο μεγαλύτερος χρήστης, η Royal Caribbean, σε δύο χρόνια δεν θα χρησιμοποιεί το λιμάνι.
Περισσότερα για τα περιβαλλοντικά ζητήματα στην λιμενική βιομηχανία @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Έντονη είναι η ανησυχία στους κλάδους της παραγωγικής βιομηχανίας της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με ΜΜΕ από την ασιατική χώρα, οι ΗΠΑ απαίτησαν από τη…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Η παγκόσμια μετάβαση σε καύσιμα μηδενικών εκπομπών βρίσκει στην αμμωνία έναν υποσχόμενο σύμμαχο. Η ναυτιλιακή τεχνολογία εισέρχεται πλέον σε μια εποχή, με την κατασκευή…
Με τεχνολογικό επίκεντρο το προηγμένο σύστημα HiNAS Control της Avikus, η Hyundai Glovis προχωρά στην πρώτη εκτεταμένη εφαρμογή αυτόνομης ναυσιπλοΐας στον στόλο των πλοίων…
Άνοδο 5,2% καταγράφει η επιβατική κίνηση, για το α΄ εξάμηνο του 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό…
Νέους σκοπέλους συναντά η Αίγυπτος στο μέτωπο της ενεργειακής ασφάλειας, καθώς ένας σημαντικός αριθμός φορτίων LNG που αναμένονταν τον Ιούλιο επαναπρογραμματίζονται για τον Αύγουστο.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ