
Μία δημόσια συζήτηση έχει ξεκινήσει στο Μαϊάμι με στόχο να υπάρξει μία εις βάθος ανάλυση για την πιθανή διαπλάτυνση του δίαυλου ναυσιπλοΐας στα Key West, ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια. Σε μία ημερίδα που έλαβε χώρα, δόθηκαν στους πολίτες όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το συγκεκριμένο project και ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς (Πολιτεία, πολίτες κ.α.).
Το Σώμα Μηχανικών του στρατού των ΗΠΑ (US Army Corps of Engineers), στην προκαταρκτική μελέτη που συνέταξε, κρίνει το έργο ως οικονομικά βιώσιμο, ενώ το κόστος του εκτιμάται στα $35 εκ.
Σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, το επόμενο βήμα του project είναι η έγκρισή του από την Key West City Commission καθώς και την ανάληψη του 50% του κόστους εκπόνησης της ολοκληρωμένης μελέτης του έργου (κόστους $5 εκ.) η οποία θα περιλαμβάνει αναλυτικά στοιχεία για την οικονομική και περιβαλλοντική επίπτωση του έργου.
Πρέπει να σημειωθεί ότι η εκβάθυνση και η επιχωμάτωση απαγορεύεται στο θαλάσσιο καταφύγιο των Key West της Φλόριδα, καθώς υπάρχει μεγάλος κίνδυνος καταστροφής των κοραλλιογενών υφάλων που υπάρχουν στην περιοχή. Εκπρόσωπος του θαλάσσιου καταφυγίου σημείωσε ότι η αλλαγή των κανονισμών απαιτεί την αναθεώρησή τους σύμφωνα με την National Environmental Policy Act και κάτι τέτοιο θα διαρκέσει δύο με τρία χρόνια τουλάχιστον.
Ο υπεύθυνος λιμενικών λειτουργιών του Δήμου, κ. Jim Fitton σημείωσε ότι αν δεν διαπλατυνθεί ο δίαυλος ναυσιπλοΐας, τα Key West δεν πρόκειται ποτέ να καταστούν ένας ελκυστικός ενδιάμεσος σταθμός για τα πλοία της κρουαζιέρας. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «θα μας προσπερνούν και θα κατευθύνονται στο Μεξικό», ενώ εξέφρασε φόβους ότι ο μεγαλύτερος χρήστης, η Royal Caribbean, σε δύο χρόνια δεν θα χρησιμοποιεί το λιμάνι.
Περισσότερα για τα περιβαλλοντικά ζητήματα στην λιμενική βιομηχανία @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η VANOS Defense, τμήμα της VANOS S.A., συμμετείχε στην άσκηση “ΤΑΜΣ – Αίσιος Οιωνός 2025”, συμβάλλοντας ενεργά στη διασφάλιση επιχειρησιακής ετοιμότητας, παρουσιάζοντας νέες τεχνολογίες…

Η κινεζική αγορά σόγιας παρουσίασε αξιοσημείωτη μετατόπιση ροών τον Οκτώβριο, καθώς για δεύτερο συνεχόμενο μήνα δεν καταγράφηκε καμία εισαγωγή από τις ΗΠΑ, την ώρα…

Μια απόπειρα να υπάρξει συμφωνία για τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες θα αποδεσμευθούν από τα ορυκτά καύσιμα αφαιρέθηκε από το πιο πρόσφατο…

Οι Ρώσοι ιδιοκτήτες της Πετρελαϊκής Βιομηχανίας της Σερβίας (NIS) είναι έτοιμοι να πουλήσουν το πλειοψηφικό τους μερίδιο, δήλωσε η υπουργός Ενέργειας Ντούμπραβκα Τζέντοβιτς Χαντάνοβιτς.…

Η ενοποίηση προηγμένων συστημάτων αυτόνομης ναυτιλίας, τεχνητής νοημοσύνης και θαλάσσιων ενεργειακών πλατφορμών βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας συνεργασίας μεταξύ της Ocean Power Technologies (OPT)…

Η προηγμένη ηλεκτρική πρόωση τύπου Azipod και τα ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτρικής ισχύος της ABB θα εφαρμοστούν στο νέο καναδικό παγοθραυστικό «Polar Max», που προορίζεται…

Τις αναμνήσεις από την 55ετή πορεία του -με έμφαση την παρουσία του στην Κίνα-, καθώς και τις τρέχουσες εξελίξεις της ναυτιλιακής βιομηχανίας, παρουσίασε ο…

Η έναρξη των εξαγωγών από το Simandou στη Γουινέα, το μεγαλύτερο αναξιοποίητο ορυχείο υψηλής ποιότητας σιδηρομεταλλεύματος παγκοσμίως, δύναται να προκαλέσει ανακατατάξεις στην αγορά των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ