
Στις εργασίες του Συμβουλίου Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας συμμετείχε σήμερα στις Βρυξέλλες ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρης Παμπούκης.
Το βασικότερο θέμα συζήτησης ήταν η παρουσίαση εκ μέρους της Επιτροπής της νέας Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής, που θα ισχύσει μετά τις 31 Δεκεμβρίου του 2012 και για τα επόμενα 10 χρόνια, και η οποία θα αποτελέσει αντικείμενο διαβουλεύσεων και διαπραγμάτευσης κατά τους επόμενους 18 μήνες.
«Ως εκπρόσωπος της χώρας η οποία διαθέτει 3000 νησιά και 16.000 χιλιόμετρα ακτογραμμής, θα ήθελα να επισημάνω την αναγκαιότητα να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες της αλιευτικής δραστηριότητας στην Ελλάδα καθώς και στη Μεσόγειο και είμαι σίγουρος ότι οι ιδιαιτερότητες αυτές, που συνιστούν ευρωπαϊκό πλούτο, θα τύχουν της ανάλογης προσοχής κατά τη διαπραγματευτική διαδικασία», επεσήμανε ο κ. Παμπούκης.
Αναπτύσσοντας τις θέσεις της χώρας μας, ο κ. Παμπούκης υποστήριξε επίσης ότι οι γενικοί στόχοι που καθορίζει η Κοινή Αλιευτική Πολιτική θα πρέπει να ακολουθούν τις διεθνείς δεσμεύσεις και να εφαρμόζονται με ευέλικτο τρόπο.
Η νέα Κοινή Αλιευτική Πολιτική περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μέτρα για τη διατήρηση και διαχείριση των αλιευτικών πόρων, το νέο ταμείο αλιείας και ναυτιλίας, την κοινή οργάνωση αγοράς, την εξωτερική διάσταση της Κοινής Αλιευτικής Πολιτικής, το πλαίσιο για την ανάπτυξη της αειφόρου υδατοκαλλιέργειας, καθώς επίσης και αποκέντρωση της λήψης αποφάσεων και μέτρων διαχείρισης σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ