
«Εδώ και χρόνια ξεκινήσαμε να καταγράφουμε, μέσω των παρατηρήσεων των συναδέλφων, τις ελλείψεις και τα προβλήματα των Ελληνικών λιμανιών, πιστεύοντας ότι η πολιτεία θα ευαισθητοποιηθεί και θα πράξει τα δέοντα. Οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι ελάχιστες και όχι ουσιώδεις, με αποτέλεσμα (δυστυχώς) να αυξάνονται τα προβλήματα ενώ σε κάποιες περιπτώσεις να σταματάει ακόμα και η χρήση ενός προβλήτα» σημειώνει στην ανακοίνωση που εξέδωσε το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ) με αφορμή την εγκύκλιο του ΥΘΥΝΑΛ, σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση των προβλητών των λιμανιών
«Μας θλίβει το γεγονός, ότι η ίδια η πολιτεία, αναγνωρίζοντας το μέγεθος του προβλήματος, δίνει την εύκολη συνταγή να γίνεται περιορισμένη χρήση χειρισμών, μεταφέροντας την ευθύνη όπως πάντα στον πλοίαρχο» συνεχίζει η ανακοίνωση και καταλήγει:
«Αλήθεια, τι περιορισμένη χρήση χειρισμών μπορεί να κάνει ο πλοίαρχος σ’ ένα λιμάνι που από τη φύση του, ακόμα και με ιδανικές καιρικές συνθήκες, είναι προβληματικό; Είτε από το γεγονός, ότι δεν προστατεύεται από λιμενοβραχίονα ή γιατί έχει περιορισμένο βύθισμα ή λιμενολεκάνη και μικρό εύρος.
Ευχόμαστε να μη γίνει κανένα ατύχημα και να κυλήσει το καλοκαίρι ομαλά, μέσα στη γενική κακή οικονομική κατάσταση που βιώνει η χώρα μας.
Δεν θα δεχθούμε όμως, σε καμία περίπτωση, να καταλογισθούν ευθύνες σε συνάδελφο μεταφέροντας και φορτώνοντάς του τις διαχρονικές ευθύνες του ίδιου του κράτους.
Καλούμε το ΥΘΥΝΑΛ να προβεί άμεσα (μέσω των οργανισμών λιμένων ή των λιμενικών ταμείων) στην αποκατάσταση των επικίνδυνων υποσκαφών που έχουν δημιουργηθεί».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ