
 
															Ερώτηση για τα οδοιπορικά έξοδα για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του και τις 
   αποσπάσεις 250 στελεχών Λιμενικού Σώματος κατέθεσε στη Βουλή ο υπεύθυνος τομέα Εμπορικής Ναυτιλίας της Ν.Δ.., Γιάννης Πλακιωτάης.
Η ακριβής ερώτηση είναι:
«Η κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ –παρά την αντίθετη προεκλογική της δέσμευση- προχώρησε τόσο στη διάλυση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, όσο και στη σταδιακή απαξίωση του Λιμενικού Σώματος το οποίο τελικά υπάγεται στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Διότι είναι αναμφισβήτητο ότι το Λιμενικό Σώμα διανύει περίοδο σοβαρότατων προβλημάτων και πρωτόγνωρων κλυδωνισμών, για τις οποίες δυστυχώς ευθύνεται η ίδια η κυβερνητική πολιτική, είτε με λανθασμένες πολιτικές είτε με παραλείψεις.
Μια τέτοια περίπτωση, η οποία μόνο απορία προξενεί, είναι το γεγονός ότι η υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη δεν αποδέχεται την αποκατάσταση των οδοιπορικών εξόδων για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος. Ως επιχείρημα της άρνησης της εν λόγω υπηρεσίας ορίζεται μια παλαιά υπουργική απόφαση η οποία μετά από αρκετά χρόνια κρίνεται ως «μη επαρκής».
Την ίδια μάλιστα στιγμή, τα παρατράγουδα στο Λιμενικό Σώμα συνεχίζονται, εφόσον –σύμφωνα με πληροφορίες- οι αποσπάσεις 250 στελεχών επιλεκτικά μετατράπηκαν εντός του περασμένου Απριλίου σε τακτικές μεταθέσεις κατά παράβαση και κατ’ εξαίρεση της κείμενης νομοθεσίας που προβλέπει τη διενέργεια τακτικών μεταθέσεων εντός του Μαΐου.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
Ποια είναι η υπουργική απόφαση η οποία κρίνεται «μη επαρκής» και για ποιο λόγο;
Είχαν προκληθεί ξανά αντίστοιχα προβλήματα από την «ανεπάρκειά» της;
Με πρωτοβουλία τίνος συνεκλήθη το συγκεκριμένο συμβούλιο κρίσεων; Ελέγχθηκε η ηγεσία του Λ.Σ για την παράβαση της κείμενης νομοθεσίας;
Για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν επιλεκτικά μεταθέσεις το μήνα Απρίλιο και όχι κανονικά το Μάιο; Οι συγκεκριμένες μεταθέσεις επιβάρυναν τον προϋπολογισμό και αν ναι, πόσο;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ