
Ερώτηση για τα οδοιπορικά έξοδα για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του και τις
αποσπάσεις 250 στελεχών Λιμενικού Σώματος κατέθεσε στη Βουλή ο υπεύθυνος τομέα Εμπορικής Ναυτιλίας της Ν.Δ.., Γιάννης Πλακιωτάης.
Η ακριβής ερώτηση είναι:
«Η κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ –παρά την αντίθετη προεκλογική της δέσμευση- προχώρησε τόσο στη διάλυση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, όσο και στη σταδιακή απαξίωση του Λιμενικού Σώματος το οποίο τελικά υπάγεται στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Διότι είναι αναμφισβήτητο ότι το Λιμενικό Σώμα διανύει περίοδο σοβαρότατων προβλημάτων και πρωτόγνωρων κλυδωνισμών, για τις οποίες δυστυχώς ευθύνεται η ίδια η κυβερνητική πολιτική, είτε με λανθασμένες πολιτικές είτε με παραλείψεις.
Μια τέτοια περίπτωση, η οποία μόνο απορία προξενεί, είναι το γεγονός ότι η υπηρεσία Δημοσιονομικού Ελέγχου του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη δεν αποδέχεται την αποκατάσταση των οδοιπορικών εξόδων για τις μηνιαίες περιπολίες των πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος. Ως επιχείρημα της άρνησης της εν λόγω υπηρεσίας ορίζεται μια παλαιά υπουργική απόφαση η οποία μετά από αρκετά χρόνια κρίνεται ως «μη επαρκής».
Την ίδια μάλιστα στιγμή, τα παρατράγουδα στο Λιμενικό Σώμα συνεχίζονται, εφόσον –σύμφωνα με πληροφορίες- οι αποσπάσεις 250 στελεχών επιλεκτικά μετατράπηκαν εντός του περασμένου Απριλίου σε τακτικές μεταθέσεις κατά παράβαση και κατ’ εξαίρεση της κείμενης νομοθεσίας που προβλέπει τη διενέργεια τακτικών μεταθέσεων εντός του Μαΐου.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:
Ποια είναι η υπουργική απόφαση η οποία κρίνεται «μη επαρκής» και για ποιο λόγο;
Είχαν προκληθεί ξανά αντίστοιχα προβλήματα από την «ανεπάρκειά» της;
Με πρωτοβουλία τίνος συνεκλήθη το συγκεκριμένο συμβούλιο κρίσεων; Ελέγχθηκε η ηγεσία του Λ.Σ για την παράβαση της κείμενης νομοθεσίας;
Για ποιο λόγο έπρεπε να γίνουν επιλεκτικά μεταθέσεις το μήνα Απρίλιο και όχι κανονικά το Μάιο; Οι συγκεκριμένες μεταθέσεις επιβάρυναν τον προϋπολογισμό και αν ναι, πόσο;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ