
Ο υπεύθυνος του τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης προέβη σήμερα στην ακόλουθη δήλωση :
«Με τη σημερινή διάταξη νόμου που αφορά την υποτιθέμενη αποσαφήνιση του Ν. 3409/2005 περί επιδότησης των ασφαλιστικών εισφορών για τα κρουαζιερόπλοια, η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας δέχεται ένα ακόμη καίριο πλήγμα. Παρόλο που συνεχίζουν να επιδοτούνται οι ασφαλιστικές εισφορές των πλοιοκτητών, δε συμβαίνει το ίδιο με τους ναυτικούς.
Με αυτό, όμως, τον τρόπο η ελληνική σημαία οδηγείται –με μαθηματική ακρίβεια- εκτός αγορών, ενώ είναι βέβαιη η αύξηση της ανεργίας και μάλιστα σε μια κρίσιμη συγκυρία. Οι υποτιθέμενες ασάφειες του νόμου Κεφαλογιάννη δε διασαφηνίζονται, ενώ οι όποιες οριστικές λύσεις εκκρεμών υποθέσεων παραπέμπονται σε μελλοντικές δικαστικές αποφάσεις.
Σε ένα ευνομούμενο κράτος όπου θα έπρεπε να υπάρχει συνέχεια και συνέπεια, η Κυβέρνηση του Πα.Σο.Κ εκθέτει τόσο τον εαυτό της, αναιρώντας τις πρότερες αντιπολιτευτικές της θέσεις, όσο και τη χώρα μας, βάζοντας την ελληνική κρουαζιέρα «στον πάγο».
Τελικά η Κυβέρνηση επιδιώκει ή όχι την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας»;
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ