
Η παραγγελία πλοίων 18.000 TEU και η ανάκαμψη του διεθνούς οικονομίας και του εμπορίου ωθούν το λιμάνι του Αμβούργου να προχωρήσει σε έργα εκσυγχρονισμού.
Σύμφωνα με στελέχη του, το λιμάνι του Αμβούργου βρίσκεται κοντά στο στάδιο ολοκλήρωσης σημαντικών έργων, ενώ άλλα βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού. Τα έργα αφορούν την επέκταση του Eurogate terminal (η δυτική πλευρά) και έργα αναδιαμόρφωσης των κρηπιδωμάτων στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων “Burchardkai”. Το τελευταίο θα εκσυγχρονιστεί απιπρόσθετα μέσω της αγοράς νέων γερανογεφυρών (twin-lift) καθώς και με αυτοματοποιημένα οχήματα στοιβασίας (μέχρι 5 containers καθ’ύψος). Επίσης τα έργα περιλαμβάνουν τον διπλασιασμό της χωρητικότητας του σιδηροδρόμου (από τα 2,6 στα 5,2 εκ. TEU).
Αναφορικά με τον τερματικό σταθμό Eurogate, η επέκταση του δυτικού τμήματος κατά 40 εκτάρια και τρία νέα κρηπιδώματα, θα δώσει την δυνατότητα εξυπηρέτησης των μεγαλύτερων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων (υπό παταγγελία) ενώ παράλληλα θα αυξήσει την χωρητικότητα του τερματικού από τα 3 στα 6 εκ. TEU ετησίως.
Στα σχέδια υπάρχουν ακόμη η κατασκευή ενός νέου κεντρικού τερματικού ονόματι “Steinwerder” ο οποίος θα κατασκευαστεί στις παλαιές εγκαταστάσεις του λιμένα. Η επιχωμάτωση του παλαιού λιμένα θα δημιουργήσει μία έκταση 125 εκταρίων, ικανή να εξυπηρετήσει τα μεγάλα πλοία.
Τέλος ιδιαίτερη σημασία δίδεται στην εκβάθυνση του ποταμού Elbe. Ο δίαυλος ναυσιπλοΐας θα εκβαθυνθεί ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει τα υπό παραγγελία πλοία εμπορευματοκιβωτίων της Maersk.
Περισσότερα για τους Ευρωπαϊκούς λιμένες @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ