
Η ΣΕΠ ΑΕ (θυγατρική της COSCO η οποία λειτουργεί τον 2ο προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Πειραιώς) ξεκίνησε την τακτική πυκνής στοιβασίας στον χώρο εναπόθεσης των εμπορευματοκιβωτίων. Η πυκνή στοιβασία θα δώσει την δυνατότητα στην ΣΕΠ ΑΕ να αυξήσει την δυναμικότητα του τερματικού σταθμού. Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, αναπληρωτή εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ ΑΕ, η συγκεκριμένη δυνατότητα δημιουργεί υπεραξίες τόσο στην εταιρεία όσο και στους πελάτες της καθώς λειτουργεί ως “Value for money”.
Τα νέα όρια στοιβασίας είναι 5 over 1-Tier από 2-Tier που ήταν προηγουμένως, γεγονός που αυξάνει την χωρητικότητα του τερματικού από 1,6 εκ TEU σε 2,6 εκ TEU (η οποία θα επιτευχθεί πριν το τέλος του 2011.
Η ΣΕΠ ΑΕ αναγνωρίζει τα θετικά στοιχεί του λιμένα του Πειραιά (γεωπολιτική θέση, φυσικές προδιαγραφές λιμένα, ομαλές καιρικές συνθήκες, καλό οδικό δίκτυο γύρω από τον τερματικό σταθμό), αλλά παράλληλα «υπενθυμίζει» την αναγκαιότητα δημιουργίας σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα με το εθνικό και κατ’ επέκταση το Ευρωπαϊκό δίκτυο.
Στόχος της ΣΕΠ ΑΕ είναι να καταστεί ο τερματικός που διαχειρίζεται ένας από τους μεγαλύτερους και πλέον σύγχρονους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Μεσόγειο. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία έχει προχωρήσει και θα προχωρήσει σε μία σειρά επενδύσεων με κυριότερες:
· Την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ (πρόβλεψη ολοκλήρωσης μέχρι τον Οκτώβριο 2015).
· Αγορά νέου εξοπλισμού και συντήρηση υπάρχοντος εξοπλισμού στον προβλήτα ΙΙ (€56 εκ.). Πλέον η ΣΕΠ ΑΕ διαθέτει τρεις νέες Γ/Γ Super Post Panamax ενώ μέχρι τον Ιούλιο θα παραδοθούν άλλες τρεις.
· Αγορά 8 νέων ημιαυτόματων RMG’s στοιβασίας 5 over 1-Tier ενώ αναμένονται ακόμα 4 RMGs.
· Επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες όπως το σύστημα λειτουργίας τερματικού σταθμού (CATOS) και το Auto-gate system, τα οποία λειτουργούν ήδη από το 2010.
Απώτερος στόχος της ΣΕΠ εκτός της αύξησης της δυναμικότητας είναι και η επίτευξη αυξημένης αποδοτικότητας. Η εταιρεία στοχεύει σε επίτευξη 30-35 κινήσεων ανά ώρα ανά Γ/Γ. Το υφιστάμενο επίπεδο αποδοτικότητας είναι 24 κινήσεις ανά ώρα ανά Γ/Γ.
Περισσότερα για τον τερματικό σταθμό container του Πειραιά @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ