
Η ΣΕΠ ΑΕ (θυγατρική της COSCO η οποία λειτουργεί τον 2ο προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Πειραιώς) ξεκίνησε την τακτική πυκνής στοιβασίας στον χώρο εναπόθεσης των εμπορευματοκιβωτίων. Η πυκνή στοιβασία θα δώσει την δυνατότητα στην ΣΕΠ ΑΕ να αυξήσει την δυναμικότητα του τερματικού σταθμού. Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, αναπληρωτή εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ ΑΕ, η συγκεκριμένη δυνατότητα δημιουργεί υπεραξίες τόσο στην εταιρεία όσο και στους πελάτες της καθώς λειτουργεί ως “Value for money”.
Τα νέα όρια στοιβασίας είναι 5 over 1-Tier από 2-Tier που ήταν προηγουμένως, γεγονός που αυξάνει την χωρητικότητα του τερματικού από 1,6 εκ TEU σε 2,6 εκ TEU (η οποία θα επιτευχθεί πριν το τέλος του 2011.
Η ΣΕΠ ΑΕ αναγνωρίζει τα θετικά στοιχεί του λιμένα του Πειραιά (γεωπολιτική θέση, φυσικές προδιαγραφές λιμένα, ομαλές καιρικές συνθήκες, καλό οδικό δίκτυο γύρω από τον τερματικό σταθμό), αλλά παράλληλα «υπενθυμίζει» την αναγκαιότητα δημιουργίας σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα με το εθνικό και κατ’ επέκταση το Ευρωπαϊκό δίκτυο.
Στόχος της ΣΕΠ ΑΕ είναι να καταστεί ο τερματικός που διαχειρίζεται ένας από τους μεγαλύτερους και πλέον σύγχρονους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Μεσόγειο. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία έχει προχωρήσει και θα προχωρήσει σε μία σειρά επενδύσεων με κυριότερες:
· Την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ (πρόβλεψη ολοκλήρωσης μέχρι τον Οκτώβριο 2015).
· Αγορά νέου εξοπλισμού και συντήρηση υπάρχοντος εξοπλισμού στον προβλήτα ΙΙ (€56 εκ.). Πλέον η ΣΕΠ ΑΕ διαθέτει τρεις νέες Γ/Γ Super Post Panamax ενώ μέχρι τον Ιούλιο θα παραδοθούν άλλες τρεις.
· Αγορά 8 νέων ημιαυτόματων RMG’s στοιβασίας 5 over 1-Tier ενώ αναμένονται ακόμα 4 RMGs.
· Επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες όπως το σύστημα λειτουργίας τερματικού σταθμού (CATOS) και το Auto-gate system, τα οποία λειτουργούν ήδη από το 2010.
Απώτερος στόχος της ΣΕΠ εκτός της αύξησης της δυναμικότητας είναι και η επίτευξη αυξημένης αποδοτικότητας. Η εταιρεία στοχεύει σε επίτευξη 30-35 κινήσεων ανά ώρα ανά Γ/Γ. Το υφιστάμενο επίπεδο αποδοτικότητας είναι 24 κινήσεις ανά ώρα ανά Γ/Γ.
Περισσότερα για τον τερματικό σταθμό container του Πειραιά @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ