
Η ΣΕΠ ΑΕ (θυγατρική της COSCO η οποία λειτουργεί τον 2ο προβλήτα του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του λιμένα Πειραιώς) ξεκίνησε την τακτική πυκνής στοιβασίας στον χώρο εναπόθεσης των εμπορευματοκιβωτίων. Η πυκνή στοιβασία θα δώσει την δυνατότητα στην ΣΕΠ ΑΕ να αυξήσει την δυναμικότητα του τερματικού σταθμού. Σύμφωνα με τον κ. Βαμβακίδη, αναπληρωτή εμπορικό διευθυντή της ΣΕΠ ΑΕ, η συγκεκριμένη δυνατότητα δημιουργεί υπεραξίες τόσο στην εταιρεία όσο και στους πελάτες της καθώς λειτουργεί ως “Value for money”.
Τα νέα όρια στοιβασίας είναι 5 over 1-Tier από 2-Tier που ήταν προηγουμένως, γεγονός που αυξάνει την χωρητικότητα του τερματικού από 1,6 εκ TEU σε 2,6 εκ TEU (η οποία θα επιτευχθεί πριν το τέλος του 2011.
Η ΣΕΠ ΑΕ αναγνωρίζει τα θετικά στοιχεί του λιμένα του Πειραιά (γεωπολιτική θέση, φυσικές προδιαγραφές λιμένα, ομαλές καιρικές συνθήκες, καλό οδικό δίκτυο γύρω από τον τερματικό σταθμό), αλλά παράλληλα «υπενθυμίζει» την αναγκαιότητα δημιουργίας σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμένα με το εθνικό και κατ’ επέκταση το Ευρωπαϊκό δίκτυο.
Στόχος της ΣΕΠ ΑΕ είναι να καταστεί ο τερματικός που διαχειρίζεται ένας από τους μεγαλύτερους και πλέον σύγχρονους τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στην Μεσόγειο. Για τον λόγο αυτό η εταιρεία έχει προχωρήσει και θα προχωρήσει σε μία σειρά επενδύσεων με κυριότερες:
· Την κατασκευή του προβλήτα ΙΙΙ (πρόβλεψη ολοκλήρωσης μέχρι τον Οκτώβριο 2015).
· Αγορά νέου εξοπλισμού και συντήρηση υπάρχοντος εξοπλισμού στον προβλήτα ΙΙ (€56 εκ.). Πλέον η ΣΕΠ ΑΕ διαθέτει τρεις νέες Γ/Γ Super Post Panamax ενώ μέχρι τον Ιούλιο θα παραδοθούν άλλες τρεις.
· Αγορά 8 νέων ημιαυτόματων RMG’s στοιβασίας 5 over 1-Tier ενώ αναμένονται ακόμα 4 RMGs.
· Επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες όπως το σύστημα λειτουργίας τερματικού σταθμού (CATOS) και το Auto-gate system, τα οποία λειτουργούν ήδη από το 2010.
Απώτερος στόχος της ΣΕΠ εκτός της αύξησης της δυναμικότητας είναι και η επίτευξη αυξημένης αποδοτικότητας. Η εταιρεία στοχεύει σε επίτευξη 30-35 κινήσεων ανά ώρα ανά Γ/Γ. Το υφιστάμενο επίπεδο αποδοτικότητας είναι 24 κινήσεις ανά ώρα ανά Γ/Γ.
Περισσότερα για τον τερματικό σταθμό container του Πειραιά @ www.PortEconomics.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ