
Ξεκινά η ναυπήγηση για το νέο επιβατηγό πλοίο της Viking Line στα κινεζικά ναυπηγεία Xiamen Shipbuilding Industry Co., Ltd.
Το νέο πλοίο της φινλανδικής Viking αποτελεί ένα από τα πιο eco-friendly πλοία του κόσμου, καθώς θα ναυπηγηθεί με γνώμονα τις διεθνείς περιβαλλοντικές απαιτήσεις, κατανάλωντας ως καύσιμο LNG.
Το όνομα που θα φέρει το νέο πλοίο δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα, ωστόσο θα έχει μήκος 218 μ., χωρητικότητα 63.000 τόνων και τη δυνατότητα να μεταφέρει 2.800 επιβάτες.
Με την κατανάλωση LNG υπολογίζεται ότι το πλοίο θα έχει μειωμένες εκπομπές αέριων ρύπων κατά 10% συγκριτικά με τα υπόλοιπα πλοία της εταιρείας που καταναλώνουν πετρέλαιο.
Η Viking Line αναμένεται να παραλάβει το νέο της πλοίο προς τα τέλη του 2020 και το οποίο θα πραγματοποιεί δρομολόγια στην γραμμή Τουρκού (Φινλανδία) – Στοκχόλμη (Σουηδία). Στη ναυπήγηση του πλοίου, στον εσωτερικό του σχεδιασμό αλλά και στον εφοδιασμό του με μηχανές, τεχνολογικά συστήματα κ.ά. θα συμμετέχουν οι εταιρείες Wärtsilä, ABB Marine, Kone, Koncept Stockholm, Deltamarin και Almaco.
Φωτό: Viking Line
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ