
Μπορεί η πετρελαϊκή παραγωγή της Νιγηρίας να έχει επιστρέψει εν μέρει στην κανονικότητά της, η Shell ωστόσο που αποτελεί τον μεγαλύτερο φορέα εκμετάλλευσης πετρελαίου της χώρας, εξακολουθεί να εκφράζει τους φόβους της για τις επιθέσεις οι οποίες βάζουν φρένο στην παραγωγή της χώρας.
«Η ασφάλεια γύρω από το Δέλτα του Νίγηρα εξακολουθεί να μας ανησυχεί καθώς παρατηρούνται ακόμα περιστατικά εγκληματικότητας, απαγωγών και βανδαλισμών όπως επίσης και πειρατείας στην ανοιχτή θάλασσα», δήλωσε ο γενικός διευθυντής εξωτερικών σχέσεων της Royal Dutch Shell Plc’s στην Νιγηρία, Igo Weli.
Παράλληλα ο κ. Weli μέσω email ανέφερε ότι οι εγκαταστάσεις τις οποίες διαχειρίζονται τόσο ημεδαπές όσο και ξένες πετρελαϊκές εταιρείες, συνεχίζουν να ταλανίζονται από παράνομες δραστηριότητες και πρόσθεσε ότι η Shell κάνει ό,τι είναι δυνατό για να μειώσει τα περιστατικά αυτά και να ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο για την ασφάλεια του προσωπικού της.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι στρατιωτικές επιθέσεις στις πετρελαϊκές υποδομές της Νιγηρίας το 2016 είχαν σαν αποτέλεσμα να μειωθεί η παραγωγή μαύρου χρυσού σε λιγότερα από 1,4 εκατ. βαρέλια την ημέρα η οποία αποτελεί και την χαμηλότερη των τελευταίων 27 ετών.
Σημειώνεται ότι η Shell άντλησε το περασμένο έτος 631.000 βαρέλια πετρελαίου κατά μέσο όρο στο αφρικανικό κράτος, αριθμός που αντιστοιχεί στο 1/3 της συνολικής παραγωγής της χώρας. Ωστόσο παρά το ράλι στην παραγωγή ο πετρελαϊκός κολοσσός έχει καταγράψει 60 περιπτώσεις κλοπών για την φετινή χρονιά σε σχέση με τις 49 την αντίστοιχη χρονική περίοδο πέρυσι.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ