
Η Hyundai Samho Heavy Industries ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τη ναυπήγηση ενός εκ των έξι δεξαμενόπλοιων κατηγορίας Aframax που έχει παραγγείλει η ρωσική Sovcomflot, τα οποία θα καταναλώνουν ως καύσιμο φυσικό αέριο.
Το νέο δεξαμενόπλοιο έχει μήκος 250 μ., πλάτος 44 μ., χωρητικότητα 114.000 τόνων, ενώ διαθέτει σύστημα κατανάλωσης διπλού καυσίμου.
Ενδιαφέρον έχει ότι το συγκεκριμένο δεξαμενόπλοιο αποτελεί το πρώτο Aframax κατανάλωσης LNG σε παγκόσμιο επίπεδο.
Δύο από τα έξι δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, πρόκειται να ναυλωθούν από την Shell, ενώ ο ολλανδικός πετρελαϊκός κολοσσός θα παρέχει και στα έξι νεοναυπηγηθέντα πλοία της Sovcomflot υπηρεσίες ανεφοδιασμού με καύσιμο LNG στην περιοχή της βορειοδυτικής Ευρώπης και της Βαλτικής.
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Sovcomflot ανήκουν στην κατηγορία ice class 1A, γεγονός που θα τους επιτρέπει να πλέουν με ασφάλεια καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους σε περιοχές που αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες πάγου, όπως είναι η Βαλτική.
Φωτό: Sovcomflot
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού εξέδωσε προειδοποίηση για απομάκρυνση των κατοίκων από μια περιοχή της Τεχεράνης, σύμφωνα με ανάρτηση του εκπροσώπου στην πλατφόρμα X. Ως…
Ο νέος δίχρονος κινητήρας X-DF-A της WinGD, σχεδιασμένος να λειτουργεί με υψηλό ποσοστό αμμωνίας ως κύριο καύσιμο, αρχίζει να καθιερώνεται ως βασική τεχνολογική λύση…
Το Πεκίνο θα συνεχίσει να ενισχύει τον έλεγχο και την έγκριση αιτήσεων εξαγωγής για προϊόντα που σχετίζονται με τις σπάνιες γαίες, δήλωσε ο Χε…
Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κάλεσε την Κυριακή 15 Ιουνίου, την G7 να «αποφύγει τον προστατευτισμό», κατά τη διάρκεια…
Η κατάσταση στη Μ. Ανατολή παραμένει τεταμένη. Η διεθνής σκηνή παρακολουθεί με αμείωτο ενδιαφέρον τις εξελίξεις, δεδομένου ότι οι επιπτώσεις της πολεμικής αυτής σύρραξης,…
Στα 5,351 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το πρωτογενές πλεόνασμα σε τροποποιημένη ταμειακή βάση για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης…
Η τεχνολογία των αυτόνομων ρομποτικών οχημάτων, τόσο επιφανείας όσο και βυθού, μετασχηματίζει σταδιακά τον τρόπο με τον οποίο επιθεωρούμε, παρακολουθούμε και διαχειριζόμαστε κρίσιμες θαλάσσιες…
Οι χώρες της ΕΕ διαφωνούν εδώ και καιρό σχετικά με το αν πρέπει να προωθήσουν καθολικά την πυρηνική ενέργεια για τη μετάβαση στη νέα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ