
Για την Volkswagen, τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη και την δεύτερη μεγαλύτερη στον κόσμο, ο στόχος που έχει τεθεί είναι να συμβάλλει στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αλλά και μείωσης του κόστους μεταφοράς των οχημάτων που κατασκευάζει. Αυτόν το στόχο επιδιώκει να τον πετύχει μέσω της χρήσης πλοίων, που θα είναι διπλού καυσίμου, με δυνατότητα καύσης και LNG υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), γεγονός που θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2 έως και 25%, NOx έως 30%, αιθάλης έως 60%, ενώ η μείωση των εκπομπών σε SOx εκτιμάται ότι μπορεί να αγγίξει ακόμα και το 100%.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η Volkswagen αναμένεται να είναι ο πρώτος κατασκευαστής οχημάτων στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί από το 2019 δύο πλοία με μηχανές διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και πετρέλαιο) της εταιρείας MAN Diesel & Turbo για μεταφορά αυτοκινήτων μεταξύ Ευρώπης και βόρειας Αμερικής. Τα δύο αυτά πλοία, της ναυτιλιακής εταιρείας Siem Car Carriers AS τύπου Roll-on/ Roll-off, θα έχουν μήκος 200 και πλάτος 36 μέτρα, θα διαθέτουν 12 καταστρώματα, ενώ θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς έως και 4.500 οχημάτων. Επιπλέον, θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι και 19 κόμβους.
Ο Βόλφραμ Τόμας, Επικεφαλής της Ομάδας Παραγωγής του Ομίλου της Volkswagen, σε δηλώσεις του τόνισε ότι στόχος της εταιρείας είναι «η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του Ομίλου και στο τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και οι πιο αποδοτικές ενεργειακά μεταφορές μέσω της ολοένα και πιο συστηματικής χρήσης πλοίων LNG για τη μεταφορά των οχημάτων μας».
Φωτό: siemcarcarriers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με τι ρυθμούς κινούνται φέτος οι ταξιδιώτες στα ελληνικά νησιά; Η Ferryscanner, η ελληνική πλατφόρμα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ανέλυσε τις φετινές κρατήσεις…
Ορόσημο για τις υπηρεσίες bunkering στους κινεζικούς λιμένες αποτέλεσε ο πρόσφατος ανεφοδιασμός πλοίου με καύσιμα εξαιρετικά χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (ULSFO) στον λιμένα Yangshan.…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα για τη ναυλαγορά των LPG carriers την προηγούμενη εβδομάδα, με τις τάσεις να διαφοροποιούνται ανάλογα με το μέγεθος των πλοίων.…
Συνέντευξη του Γιάννη Ιγγλέση, President/Director της Samos Steamship Co. και επικεφαλής της J.H.I. Steamship Co.
Στις 27 Ιουλίου, ο Ντόναλντ Τραμπ και η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, κατέληξαν σε μια δασμολογική συμφωνία, στη συνάντηση-εξπρές που…
Σε εξέλιξη βρίσκεται από χθες η μεγάλη έξοδος του Αυγούστου με χιλιάδες εκδρομείς να αναχωρούν από τα λιμάνια της Αττικής προς τους προορισμούς της…
Ο γενικός ελεγκτής του Παναμά Anel Flores ζήτησε από το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας να επανεξετάσει την παράταση της σύμβασης της κυβέρνησης με την…
Σε τροχιά ολοκλήρωσης βρίσκεται η εγκατάσταση των νέων φωτοβολταϊκών συστημάτων στον Λιμένα Βόλου, σηματοδοτώντας ένα ακόμη καθοριστικό βήμα προς την ενεργειακή αυτονομία και τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ