Page 42 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2024
P. 42

Εφ’ όλης της ύλης


           Η αλήθεια είναι ότι ως καινούργια εταιρεία ουσιαστικά             σίγουρα θα αντιμετωπίσει δυσκολίες
           τώρα εκπαιδεύομε τους ναυτικούς μας και δημιουργούμε              στην εύρεση πληρωμάτων αλλά και
           την εταιρική μας κουλτούρα. Αυτό που προσπαθούμε να               καινούργιων ανθρώπων για το γραφείο.
           περάσουμε ως φιλοσοφία στους ναυτικούς μας είναι ότι              Το να στελεχώσεις μια εταιρεία είναι
           το γραφείο και το πλοίο έχουν κοινούς στόχους και                 εύκολο, το θέμα όμως είναι να βρεις
           πρέπει να δουλεύουμε σαν ομάδα.                                   ανθρώπους που θέλουν και μπορούν
                                                                             να τρέξουν τα πλοία ανάλογα με το πώς
                                                                             οραματίζεται η κάθε εταιρεία. Θα πρέ-
                                                                             πει να αφιερώσεις χρόνο και χρήμα για
                                                                             να έχεις τα ανάλογα αποτελέσματα, τα
                                                                             οποία όμως δεν είναι εγγυημένα.
                                                                             Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι
          η παγκόσμια οικονομία, αλλά και πιο   πλοία σε λιγότερο από τρία χρόνια κάτι   αν  τα πλοία που παραλαμβάνει μια
          συγκεκριμένα η Κίνα επηρεάζει την   που είναι θετικό για τις προοπτικές της   εταιρεία είναι νεότευκτα ή όχι. Στα νεό-
          αγορά  των bulk carriers σε μεγάλο   αγοράς μεσοπρόθεσμα.          τευκτα πλοία δεν συναντάς συχνά τόσες
          βαθμό, καθώς και οι γεωπολιτικές εξε-                              τεχνικές «εκπλήξεις», όπως συμβαίνει
          λίξεις. Το κομμάτι που μπορεί κάποιος   Tα περασμένα χρόνια, πολλοί Έλλη-  συνήθως στα παλαιότερα πλοία. Και
          να αναλύσει πιο εύκολα είναι αυτό της   νες πλοιοκτήτες επέλεξαν  την   στις δύο περιπτώσεις, όμως, η δουλειά
          προσφοράς των πλοίων που υπάρχουν    υπεργιγάντωση των στόλων τους,   που απαιτείται είναι δύσκολη και απαιτεί
          στο νερό και του πόσα πλοία υπάρχουν   με τα αποτελέσματα να μην είναι   συλλογική προσπάθεια. Σε έναν ιδανικό
          σε παραγγελία και θα προστεθούν      τα προσδοκώμενα. Υπάρχει, κατά   κόσμο, το να παραλάβεις ένα νεότευ-
          στον στόλο τα επόμενα χρόνια. Αυτή τη   την άποψή σας, μια χρυσή τομή   κτο πλοίο με έμπειρο πλήρωμα θα σου
          στιγμή βρισκόμαστε στο 10% των πλοίων   μεταξύ  ταχείας ανάπτυξης και   δώσει μια καλή βάση για να ξεκινήσεις.
          υπό παραγγελία προς τα πλοία στο νερό,   διατήρησης των ανταγωνιστικών
          το οποίο είναι ένα λογικό νούμερο.   πλεονεκτημάτων μιας εταιρείας   Τόσο λόγω των ταχύτατων τεχνολογι-
          Αν συνυπολογίσει κανείς ότι σχεδόν   σε θέματα ασφάλειας, αριστείας,   κών εξελίξεων όσο και λόγω της
          όλες οι αγορές  των διαφορετικών     κ.λπ.;                            σταδιακής αυστηροποίησης των
          τύπων πλοίων πηγαίνουν καλά τα τελευ-  Εξαρτάται από το πώς διαχειρίζονται   επιθεωρήσεων σε bulk carriers,
          ταία χρόνια και ότι τα ναυπηγεία προ-  τα πλοία τους οι εταιρείες. Μια εται-  η επανεκπαίδευση των ναυτικών
          τιμούν να κατασκευάσουν containers   ρεία που δίνει τα πλοία της σε εται-  θεωρείται σημαντική προτεραι-
          και tankers, τότε μπορεί να πει κάποιος   ρείες διαχείρισης πλοίων (third party   ότητα για το μεσοπρόθεσμο μέλ-
          ότι, ακόμα και αν υπάρξει σημαντική   management) είναι πιο εύκολο να   λον. Σε ποια βήματα προβαίνει η
          αύξηση στη ζήτηση  για καινούργια   ανταποκριθεί σε έναν μεγάλο αριθμό   Laskaridis Maritime για τη συνεχή
          bulk carrier πλοία, δεν υπάρχουν τόσα   πλοίων και σε ταυτόχρονες παραλαβές.   εκπαίδευση των ναυτικών της;
          ναυπηγεία με ελεύθερα slots που να   Μια εταιρεία που διαχειρίζεται η ίδια τα   Η αλήθεια είναι ότι ως καινούργια εταιρεία
          θέλουν και να μπορούν να παραδώσουν   πλοία της και αυξάνει τον στόλο ταχέως   ουσιαστικά τώρα εκπαιδεύουμε τους ναυ-
                                                                             τικούς μας και δημιουργούμε την εταιρική
                                                                             μας κουλτούρα. Αυτό που προσπαθούμε
                                                                             να περάσουμε ως φιλοσοφία στους ναυ-
                                                                             τικούς μας είναι ότι το γραφείο και το
                                                                             πλοίο έχουν κοινούς στόχους και πρέπει
                                                                             να δουλεύουμε σαν ομάδα. Για εμάς, ως
                                                                             εταιρεία με χαμηλό μέσο όρο στην ηλι-
                                                                             κία των πλοίων αλλά και του ανθρώπινου
                                                                             δυναμικού, η αυστηροποίηση της αγοράς
                                                                             στο κομμάτι των επιθεωρήσεων μας βρί-
                                                                             σκει σύμφωνους και θεωρούμε ότι μια
                                                                             εταιρεία που διαχειρίζεται καλύτερα τα
                                                                             πλοία της από άλλες θα έπρεπε να έχει και
                                                                             οφέλη, όπως συμβαίνει και στις αγορές
                                                                             των tankers για παράδειγμα.
                                                                             Εκτός από εκπαιδευτικά προγράμματα
                                                                             που προσφέρουμε, προσπαθούμε να φέρ-
                                                                             νουμε τους ναυτικούς μας στο γραφείο
                                                                             συχνότερα, αλλά και να επιθεωρούμε τα
                                                                             πλοία μας με στόχο την καλύτερη δυνατή
                                                                             επικοινωνία με τους ναυτικούς μας.

          42                                                                                              NX
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47