Page 91 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2024
P. 91
ΥΔΑΤΑ
Το νέο έργο περιλάμβανε εργασίες επέκτασης του προϋ-
φιστάμενου προβλήτα, που κατασκευάστηκε το 1962, με
βελτίωση και αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών και των
ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων, προκειμένου να επιτευχθεί
αλλαγή χρήσης του από ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριό-
τητα σε σταθμό διακίνησης αυτοκινήτων.
Για ένα σημαντικό επίτευγμα, που ανοίγει διάπλατα νέες προ-
οπτικές στο λιμάνι του Πειραιά και ενισχύει σημαντικά την
ανταγωνιστικότητά του, έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας
και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Χρήστος Στυλιανίδης. Πρόσθεσε,
δε, ότι η νέα υποδομή αντιπροσωπεύει ένα κρίσιμο βήμα
προς την ενίσχυση της λειτουργικότητας του λιμένα και την
προώθηση των εμπορικών δραστηριοτήτων του σε παγκόσμιο
επίπεδο.
Ο υπουργός Ναυτιλίας σημείωσε ότι το λιμάνι του Πειραιά,
με αυτή την επένδυση, γίνεται κόμβος μεταφόρτωσης στη
Μεσόγειο Θάλασσα και συμβάλλει με αυτόν τον πολύ καινο-
τόμο τρόπο στην ανάπτυξη του λιμανιού αλλά και ολόκληρης
της ελληνικής οικονομίας.
Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστής
Χατζηδάκης είπε ότι η παράδοση του έργου αποτελεί σημείο
αναφοράς στην πορεία βιώσιμης ανάπτυξης του λιμανιού
του Πειραιά, «ένα ακόμα βήμα που θα βοηθήσει την Ελλάδα
να γίνει ένα μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο όχι μόνο στη
Νοτιοανατολική Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως».
Ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας επισήμανε
ότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί ένα από τα ταχέως ανα-
πτυσσόμενα λιμάνια στον κόσμο, καθώς η γεωγραφική θέση
του το καθιστά ζωτικό διαμετακομιστικό, εμπορικό, εφοδια-
91