Page 114 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - ΜΑΡΤΙΟΣ 2024
P. 114
ΕΡΕΥΝΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ
Γράφημα 1 ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ
Η κατανομή των συμμετεχόντων που εργάζονται σε ναυτιλιακή εταιρεία ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝΤΑΙ
βάσει των τύπων πλοίων που διαχειρίζεται η εκάστοτε εταιρεία
Από τους 48 συμμετέχοντες στην έρευνα, η
συντριπτική πλειοψηφία (94%) εργάζονται σε
ναυτιλιακή εταιρεία, ένας σε νηολόγιο, ένας
σε νηογνώμονα και ένας σε εταιρεία παροχής
ναυτιλιακού εξοπλισμού.
ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ Εστιαζόμενοι αποκλειστικά σε εκείνους που
ΤΥΠΟΥΣ εργάζονται σε ναυτιλιακές εταιρείες, κατα-
49% δεικνύεται ότι στις περισσότερες από αυτές η
διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου
διαδραματίζει καίριο ρόλο.
Τέσσερις στις δέκα εταιρείες διαχειρίζονται
αποκλειστικά είτε bulk carriers (27%) είτε
δεξαμενόπλοια (13%). Υπάρχουν δύο εταιρείες
αποκλειστικής διαχείρισης LNG carriers και
δύο εταιρείες αποκλειστικής διαχείρισης LPG
carriers, ενώ μία εταιρεία αποκλειστικής δια-
χείρισης containerships. Ακόμα, η πλειοψη-
φία των εταιρειών διαχειρίζονται πολλαπλούς
τύπους πλοίων: 22 εταιρείες (49%).
Υπάρχουν 23 εταιρείες που διαχειρίζονται
BULK CARRIERS έναν τύπο πλοίου, 13 εταιρείες που διαχει-
27% ρίζονται δύο τύπους πλοίων, πέντε εταιρείες
που διαχειρίζονται τρεις τύπους πλοίων, τρεις
εταιρείες που διαχειρίζονται τέσσερις τύπους
πλοίων και μία εταιρεία που διαχειρίζεται
πέντε τύπους πλοίων.
Προκειμένου να υπογραμμιστεί ο ρόλος του
εκάστοτε τύπου πλοίου για τις εταιρείες που
αντιπροσωπεύονται στην έρευνα, το 69% των
συμμετεχόντων απάντησαν ότι εργάζονται σε
εταιρεία που διαχειρίζεται και bulk carriers,
TANKERS ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για δεξαμενόπλοια
13% είναι 56%, για containerships 20%, για LNG
carriers 20% και για LPG carriers 13%. Ακόμα,
ένας εκ των συμμετεχόντων απάντησε ότι
εργάζεται σε εταιρεία που διαχειρίζεται και
car carriers.
Όσον αφορά το μέγεθος των εταιρειών, ένας
στους τρεις (33,3% – 15) συμμετέχοντες στην
LNG CARRIERS έρευνα εργάζεται σε ναυτιλιακή εταιρεία που
4,5% διαχειρίζεται τουλάχιστον 26 πλοία. Το 8,9%
των εταιρειών διαχειρίζονται έως πέντε πλοία,
το 17,8% έξι έως δέκα πλοία, το 15,6% 11 έως 15
πλοία, το 15,6% 16 έως 20 πλοία και το 8,9%
21 έως 25 πλοία.
LPG CARRIERS
4,5% Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΕΙ
ΣΤΙΣ ΝΑΥΠΗΓΗΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ
ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΠΛΟΙΩΝ
Ένα από τα πρώτα ερωτήματα που κλήθηκαν
να απαντήσουν οι συμμετέχοντες στην έρευνα
CONTAINERSHIPS αφορούσε την κατασκευή τεχνολογικά προηγ-
2% μένων πλοίων τα οποία αξιοποιούν καινοτόμες
λύσεις προκειμένου να είναι φιλικά προς το
περιβάλλον.
114