Page 112 - ΝΑΥΤΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ - Ιανουάριος 2023
P. 112
ΕΡΕΥΝΑ
Bulk Carriers
39% 24% 15% 7% 8%
Tankers
38% 20% 15% 8% 9% 7%
Διαφοροποιημένες
39% 28% 10% 16% 5%
Σύνολο
39% 23% 14% 8% 8%
Γράφημα 8
Κατανομή των δια- Πειραιάς Βόρεια Προάστια Κέντρο Αθήνας
χειριστριών εται-
ρειών ανά περιοχή
και τύπο πλοίου Νότια Προάστια Άξονας Συγγρού Ποτάμι
(δεν αναγράφονται
ποσοστά μικρότερα
του 5%)
Άξονας Κηφισίας
ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΠΛΟΙΟΥ στού των εταιρειών που βρίσκονται
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, εννέα στις στο Κέντρο της Αθήνας κατά 3% και
δέκα εταιρείες (90,4%) διαχειρίζο- μείωση εκείνων που βρίσκονται στα
νται είτε αποκλειστικά bulk carriers Νότια Προάστια κατά 3%.
(51,3%) είτε αποκλειστικά δεξαμενό- Την ίδια στιγμή, η εικόνα που παρου-
πλοια (24,3%) είτε διαφοροποιημένο σιάζουν οι εταιρείες που διαχειρί-
στόλο (14,8%). Στο πλαίσιο αυτό, ζονται διαφοροποιημένους στόλους
εξετάζουμε κατά πόσο η γεωγρα- είναι πιο ενδιαφέρουσα. Από τις 83
φική κατανομή των εταιρειών δια- εταιρείες διαχείρισης διαφοροποι-
φοροποιείται για τις συγκεκριμένες ημένων στόλων, το 16% βρίσκονται
κατηγορίες πλοίων. στα Βόρεια Προάστια. Υπενθυμίζεται
Στην περίπτωση των bulk carriers, ότι, επί του συνόλου των εταιρειών,
δεν καταγράφεται καμία ουσιαστική το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώ-
διαφορά σε σύγκριση με το σύνολο νεται στο 8%. Επιπλέον, το 28% των
των εταιρειών. Όλες οι διαφορές διαφοροποιημένων εταιρειών βρί-
περιορίζονται σε ένα ιδιαίτερο, μικρό σκονται στα Νότια Προάστια, έναντι
εύρος και συνεπώς δεν χρήζουν στα- 23% επί του συνόλου των εταιρειών.
τιστικής σημαντικότητας. Παρόμοια Αντιθέτως, μειώνεται το ποσοστό
είναι και η εικόνα στα δεξαμενό- των εταιρειών που βρίσκονται στον
πλοια, με τις σημαντικότερες δια- Άξονα Κηφισίας από το 14% επί του
φορές να είναι αύξηση του ποσο- συνόλου στο 10%.
110