
Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania και η Molslinjen. Με αυτή την κίνηση, το εγχείρημα καθίσταται πλέον και επισήμως το μεγαλύτερο έργο ηλεκτροκίνησης στη θάλασσα παγκοσμίως, σύμφωνα με τις δύο εταιρείες.
Το νεότευκτο, μήκους 129 μ., θα προστεθεί στα δύο αδελφά πλοία που βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή στο ναυπηγείο του Hobart, με στόχο την εξυπηρέτηση των δρομολογίων στο Kattegat (Aarhus-Odden και Ebeltoft-Odden).
Σύμφωνα με τον CEO της Molslinjen, Kristian Durhuus, η απόφαση για την κατασκευή και των τριών πλοίων στο ίδιο ναυπηγείο υπαγορεύεται από την ανάγκη βελτιστοποίησης της παραγωγής. Η διαδικασία αυτή επιτρέπει τη μεταφορά πολύτιμης τεχνογνωσίας από το πρώτο σκάφος στα επόμενα, βελτιστοποιώντας την κατασκευή μιας τεχνολογίας που, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η διοίκηση, μέχρι πρότινος δεν ήταν διαθέσιμη σε τέτοια κλίμακα.
Από την πλευρά της Incat, ο CEO Stephen Casey επισήμανε ότι η επέκταση της παραγγελίας πιστοποιεί την τεχνολογική ωριμότητα και την ετοιμότητα των μεγάλων ηλεκτρικών οχηματαγωγών για εμπορική δρομολόγηση σε απαιτητικές γραμμές. Η παράδοση των σκαφών έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί σε βάθος ετών, ολοκληρώνοντας το project ηλεκτροκίνησης της δανέζικης εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ